افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان

بهره برداری از ۲ هزار و ۵۶۳ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در هرمزگان

  • کد خبر : 8
  • 31 اردیبهشت 1399 - 7:51
بهره برداری از ۲ هزار و ۵۶۳ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در هرمزگان
جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان به ریاست استاندار و مدیران سازمانهای مرتبط برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در ستاد بازآفرینی و شورای مسکن استان گفت: چهار هزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است که بیش از ۵۰ درصد از این واحد‌ها در ماه‌های پایانی سال آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری می باشند که برای رفع مشکل این تعاونی ها، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آنها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بیان نمود: در مقوله اعطای تسهیلات مسکن مهر طرف قرارداد بانک صادرات، با توجه به عدم تایید و پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال مقرر گردید بانک عامل نسبت به پیگیری موضوع و اخذ مجوز افزایش تسهیلات اقدام نماید.

آرش رضایی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه ۶ هزار نفری نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد، با توجه به برنامه احداث سالن ۶ هزار نفری در محدوده ورزشگاه خلیج فارس در قبال هزینه اجرای پروژه، ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین (ع) شناسایی و به مجری واگذار گردد.

شایان ذکر است، در این نشست در راستای موضوعات مهم مرتبط با بازآفرینی شهری از جمله مشکلات موجود در محله چاهستانی ها، اسلام آباد و گل کنی تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها