افزونه جلالی را نصب کنید.

هرمزگان میزبان مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان شد

  • کد خبر : 103
  • 06 خرداد 1399 - 22:17
هرمزگان میزبان مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان شد
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با توافق به عمل آمده با سازمان لیگ کشتی و مسوولان فدراسیون، میزبانی مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان به این استان واگذار شد.

به گزارش ایرنا محمودرضا امیاری عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرمزگان عملکرد به نسبت خوبی در رده های پایه دارد و کشتی گیران این استان در رده های سنی نوجوانان نونهالان موفق به کسب چندین مقام قهرمانی شدند.

وی افزود: در نشست اخیر با مسوولان سازمان لیگ کشتی ، میزبانی هرمزگان از رقابتهای جام تختی نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

امیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رقابتهای جام تختی در نیمه دوم سال برگزار می شود و هرمزگان در این بازه زمانی از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار است و تجربه موفقی نیز در برگزاری رقابتها در این فصل داشته، احتمال میزبانی برای رقابتهای جام تختی بسیار بالا است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در استان به منظور رشد ورزش کشتی، گفت: دوره نوجوانی بهترین زمان برای رشد جهشی در بیشتر رشته های ورزشی از جمله کشتی است و این اداره کل تمام تلاش خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر ورزش استان انجام می دهد.

لیگ کشتی آزاد نوجوانان تابستان امسال در هشت منطقه کشور برگزار می شود و در هر منطقه یک تیم به مرحله نهایی راه خواهد یافت و در نهایت تیم اول مناطق هشتگانه با دریافت حکم، مدال و جوایز قهرمانی فرصت حضور در یک مسابقه بین المللی را می یابد.

هر استان مجاز به معرفی ۲ تیم و دست کم ۱۰ کشتی‌گیر و حداکثر ۲۵ کشتی‌گیر است و در هر مسابقه نباید با کمتر از هشت کشتی‌گیر شرکت کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها