افزونه جلالی را نصب کنید.
عضو شورای شهر بندرعباس:

رئیس شورا من را بایکوت خبری کرد

  • کد خبر : 243
  • 17 خرداد 1399 - 13:04
رئیس شورا من را بایکوت خبری کرد
عضو شورای شهر بندرعباس دلیل غیبت خود در جلسات اخیر شورای شهر را توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایمنا، کیانوش جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “پیرو انتشار مطلب کذب، دلایل پیدا و پنهان غیبت عضو شورای عالی استان‌ها در شورای شهر بندرعباس، ضمن احترام به شما و اعتقاد به گفتگو و پاسخگویی، نکاتی را در جهت تنویر افکار عمومی مطرح می‌نمایم.

جلسات شورای عالی استان‌ها سه روز است؛ سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه… اما هر زمان که دستور کار انتخابات هیئت رئیسه یا کمیسیون‌ها باشد، اعضا از چند روز قبل جهت رایزنی و جلسات تعاملی و همگرایی، حضور پیدا می‌کنند.

از این رو بنده روز یکشنبه در تهران مستقر گردیدم… روز سه شنبه جلسه شورای شهر بندرعباس تشکیل گردید که با نامه شهردار مبنی بر استفاده از مهلت قانونی ۱۰ روزه، پاسخگویی از دستور کار خارج شد.

پنجشنبه انتخابات برگزار و رئیس جدید شورای عالی انتخاب شد که با توجه به نظر ایشان جهت پیگیری برخی امور و سامان دهی شرایط در تهران ماندم، روز شنبه برخی از مدیران دبیرخانه شورای عالی تغییر کرد که بنده در این مراسم حضور داشتم و پس از آن در جلساتی که مرتبط با شورای عالی بود به نمایندگی از ایشان شرکت کردم.

از طرفی با تعیین وقت قبلی در روز یکشنبه ۱۰ صبح دیداری با آقای دکتر محمدعلی اسفنانی معاون ریاست سازمان تعزیرات کشور داشته‌ام که مستندات آن موجود است؛ حتی عکس و خبر را به روابط عمومی شورا ارسال نمودم که با نظر مخالف رئیس این خبر بایکوت و سانسور شد و در سایت شورا قرار نگرفت.

صبح دوشنبه هم بنا بر مسئولیت بنده به عنوان ریاست کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و روستایی جهت تعیین دستور کار و جلسات پیش زمینه‌ای بر سر کار خود بوده‌ام.

از طرفی؛ تقریباً تمام نمایندگان شورای عالی استان‌ها، چند روز بعد از اجلاس جهت پیگیری امور استان‌های خود در تهران می‌مانند و به وزارت خانه‌ها، نهادها و ارگان‌ها مراجعه می‌نمایند.

لازم ذکر است؛ از قبل به اعضای هیئت رئیسه اطلاع داده بودم که یکشنبه نیستم و در صورت امکان جلسه را در روز سه شنبه برگزار نمایند…که متأسفانه رئیس شورا، اعتنایی به نظر اعضا ندارند و با علم به عدم حضور چهار نفر از اعضا، نسبت به تشکیل جلسه اقدام نمودند…

تمامی مستندات فعالیت‌ها و حضور موجه و قانونی بنده در شورای عالی استان‌ها موجود است و جای هیچ شبهه‌ای برای مردم عزیز و شریف سرزمینم باقی نخواهد گذاشت…

آن دسته از افرادی را که با بی اطلاعی و غرض ورزی نسبت به انتشار مطلبی با عنوان دلایل پیدا و پنهان غیبت بنده، اقدام نمودند را به خداوند عادل و مهربان واگذار می‌نمایم… یقیناً در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگوی تهمت و افترا و تشویش اذهان عمومی باشند.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها