افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل آموزش و پرورش تأکید کرد:

صنایع و کارخانجات مرتبط با نیاز خود فضای آموزشی ایجاد کنند

  • کد خبر : 340
  • 30 خرداد 1399 - 21:20
صنایع و کارخانجات مرتبط با نیاز خود فضای آموزشی ایجاد کنند
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: صنایع،کارخانجات و مؤسسات مشابه می توانند در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد مورد نیاز، می توانند در جوار خود مدارس علمی و فنی حرفه ای ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: بسیاری از صنایع وبنگاه های اقتصادی می توانند در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد با کمک به ایجاد فضاهای آموزشی در جوار خود به دستگاه تعلیم و تربیت در تأمین فضاهای آموزشی کمک کنند.

وی افزود: مطابق بند ۱۳ ماده ۱۸شورای آموزش وپرورش، برنامه ریزی جهت بکارگیری ابزارهای مناسب برای توسعه مدارس غیردولتی، آموزشگاههای علمی و هنرستان فنی حرفه ای در جوار  صنایع،کارخانه و مؤسسات مشابه ضروری است.

دادی زاده با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در چهارچوب مقررات مربوط به قانون تشکیل این شورا در استان‌ها شهرستان‌ها، تصریح کرد: مطابق بند قانونی شورای آموزش و پرورش، باید جهت سوق دادن بخشی از درآمد بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی و کارخانه ها به امر ایجاد، توسعه و تجهیز  فضاهای آموزشی، اماکن ورزشی و همچنین فعالیت های پرورشی برنامه ریزی کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه به گسترش مدارسشبانه روزی نمونه دولتی با اولویت دانش آموزان روستائی اشاره کرد و گفت: برای برخورداری دانش آموزان روستائی از فعالیت های آموزشی و پرورشی مطلوب تر و  همچنین بسط و گسترش عدالت آموزشی در بین دانش آموزان روستائی، نیازمند گسترش مدارس شبانه روزی در قالب مدارس نمونه دولتی هستیم. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها