افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر:

بهره برداری از طرح های عمرانی بندرجاسک تا پایان سال ۹۹

  • کد خبر : 344
  • 01 تیر 1399 - 21:44
بهره برداری از طرح های عمرانی بندرجاسک تا پایان سال ۹۹
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بندر جاسک، تسریع در روند اجرا و نیز اتمام پروژه ها با هدف ارتقاء ظرفیت صادراتی، براساس برنامه زمان بندی شده در طرح جامعه این بندر را از مهمترین اقدامات سال جهش تولید عنوان کرد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل  بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، آنچه طی سالهای اخیر در جهت افزایش مبادلات تجاری با کشورهای هدف از طریق بندر جاسک محقق شده ترسیم چشم انداز صحیح و بهره گیری از ظرفیتهای جغرافیای، دریایی و بندری این شهرستان است تا ضمن ایجاد اشتغال مولد و رونق بخشی به معیشت مردم منطقه، بندر جاسک را بعنوان یکی از کانون های مهم صادرات محصولات کشاورزی، زراعی و محصولات یخجالی مطرح نماید.

حمید رضا محمد حسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در این باره گفت: اولویت اصلی در بندر جاسک با هدف ارتقا ظرفیت این بندر،  اتمام پروژه ها عمرانی در سال جاری است که بازدیدهای  میدانی موید این موضوع است که خوشبختانه پروژه ها از روند مناسبی برخوردار می باشد.

محمد حسینی خاطر نشان کرد: احداث اولین ساختمان مرجع دریایی کشور با زیر ساخت مهندسی دقیق و رعایت الزامات سازه ایی کاملا استاندارد، ۶۵ درصدی  پیشرفت داشته که براساس برنامه تا پایان سال جاری وارد فاز بهره برداری خواهد شد.

این مقام مسول با بیان اینکه تعمیرات اساسی اسکله های بندر جاسک نیز  با پیشرفت ۷۵ درصدی درحال اجراست گفت:  پروژه های فاز ۱ ،۲،۳ ، پروژه اطفاء حریق  و ساختمان مرجع دریایی نیز از دیگر پروژه های  مهم این شهرستان در حوزه دریایی و بندری بشمار می آید.

 حسینی افزود: اگر چه محدودیتهای متاثر از شیوع ویروس کووید – ۱۹ اندکی  روند اجرایی برخی از  پروژه ها را با مشکل روبرو کرد اما با تدابیر متخذه  کلیه طرح ها  براساس برنامه تا پایان سال مورد  بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گفته محمد حسینی در واگذاری پروژه های عمرانی و توسعه بنادر کوچک و بخصصوص بندر جاسک اقدامات خوبی صورت گرفته که با  تخصیص اعتبارات لازم جهت پیشبرد اهداف دریایی و بندری درسواحل مکران براساس اسناد بالادستی شاهد بازده حداکثری دراین حوزه خواهیم بود . 

لازم به ذکر است بندرچند منظوره  جاسک با عمق حوضچه ۲.۵ متر و طول اسکه ۵۲۰ متر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری بندر عباس واقع شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها