افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای آسفالت ریل تراول گنتری کرین های ترمینال دو شرکت بتاء در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 476
  • 11 تیر 1399 - 0:17
اجرای آسفالت ریل تراول گنتری کرین های ترمینال دو شرکت بتاء در بندر شهید رجایی
عملیات اجرای آسفالت ریل تراول گنتری کرین های تخلیه و بارگیری کانتینر در ترمینال دو بندر شهید رجایی در کمتر از یک هفته پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از واحد روابط عمومی، مدیر شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ناحیه هرمزگان هدف از اجرای این طرح را محافظت از تجهیزات و زیرساخت ترمینال دو بندر شهید رجایی عنوان کرد و گفت: در این پروژه ابتدا تمامی پیچهای نگهدارنده ریل براساس استاندارد مربوطه آچارکشی و تورک زده شد و سپس ۱۸۰۰ متر طول مسیر ریل تراول گنتری کرین از ابتدای اسکله ۲۱ تا پایان اسکله ۲۴ آسفالت شد.
مهدی قائم مقامی با تقدیر از همکاری و مساعدت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و واحدهای فنی مهندسی و عملیاتی شرکت بتاء افزود: در این عملیات با برنامه ریزی های انجام شده هیچ گونه اختلال و وقفه ای در برنامه پهلوگیری و تخلیه بارگیری شناورها بوجود نیامد.
وی کاهش استهلاک تجهیزات مستقر در ترمینال کانتینری، تسریع در روند عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها و ارتقاء ایمنی محیط کاری نفرات مستقر در پای اسکله را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
مدیر ناحیه هرمزگان اضافه کرد: در این پروژه برای تکمیل نمودن عملیات زیرساخت محدوده گنتری کرین های ۱۱تا ۱۸، چاله های تاسیساتی در محل قفل طوفان ها، تایدان ها و سایر چاله های تاسیساتی پوشانده و دریچه گذاری شد.
لازم به ذکر است، این طرح با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شد.
خاطر نشان می کند، شرکت بتاء در ترمینال دو بندر شهید رجایی با ۸ دستگاه گنتری کرین دارای ظرفیت اسمی تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۷۰۰ هزار TEU کانتینر در سال است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها