افزونه جلالی را نصب کنید.
با همت مختصصان داخلی کشور در شرکت بتاء انجام پذیرفت

ساخت وینچ تعویض وایرهای گنتری کرین در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 473
  • 11 تیر 1399 - 0:14
ساخت وینچ تعویض وایرهای گنتری کرین در بندر شهید رجایی
عملیات ساخت و مونتاژ وینچ برای سهولت در جمع کردن وایرهای گنتری کرین های بندر شهید رجایی هنگام تعویض، به همت متخصصان کارگاه گنتری کرین واحد فنی شرکت بتاء انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندربه نقل از واحد روابط عمومی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ناحیه هرمزگان با اشاره به اینکه این وینچ ها یک دستگاه کمکی برای تعویض راحت تر وایرهای هویست گنتری کرین هاست، افزود: با ساخت
این وینچ ها سرعت جمع کردن وایرهای کهنه و یا آسیب دیده و بالابردن و انتقال وایرهای نو گنتری کرین از ۷۲ ساعت به ۱۲ ساعت کاهش می یابد و نفرات درگیر از ۷ به ۳ نفر می رسد.
محسن سلمانپور مدت زمان ساخت و مونتاژ این وینچ را ۱۰۰ نفر ساعت عنوان کرد و گفت: با این اقدام زمان خارج از سرویسی گنتری کرین ها برای تعویض وایر به شدت کاهش می یابد و توان عملیات تخلیه و بارگیری بندر به سرعت به
توان مورد نظر باز می گردد و ضمن تسریع در فرآیند تعمیرات ایمنی بیشتر برای نیروی های فنی حین تعویض وایر فراهم می کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح ساخت وینچ پس از احصا مشکلات تعویضی وایرها توسط شرکت بتاء به اداره کل بنادر و دریانوردی و معاونت فنی این اداره کل پیشنهاد گردید و پس از کسب مجوزهای لازم این اقدام اجرایی شد.
لازم به ذکر است، این وینچ شامل سازه و میز وینچ بود که پس از برشکاری، جوشکاری و رنگ آمیزی، گیربکس و الکتروموتور روی آن نصب و آماده بهره برداری شد.
شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا بعنوان یکی از دو پورت اپراتور اصلی تخلیه وبارگیری کالای کانتینری در بندر شهید رجایی فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها