افزونه جلالی را نصب کنید.

جلوگیری از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف شهری در بندرعباس

  • کد خبر : 498
  • 11 تیر 1399 - 22:32
جلوگیری از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف شهری در بندرعباس
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در سه ماهه نخست امسال از چهار هزار و 600 مورد تخلف ساختمانی و سد معابر در این شهر جلوگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس رضا خوشبخت افزود: حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف موجب شد تا در این مدت از سه هزار ۹۷ مورد سد معبر فروشندگان و هزار و ۵۰۸ مورد ساخت و ساز بدون مجوز سودجویان ممانعت شود. 

وی اضافه کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز ، سد معابر خودروهای میوه فروش ، فعالیت نامنظم دست فروشان و مغازه داران از مهمترین تخلف های حوزه شهری است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر بیان کرد : با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین ، تغییر خود سرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری ، دیوار کشی و تصرف کوچه براساس قانون برخورد می شود.

به گفته رضا خوشبخت ، گشت های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس بصورت ویژه در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند و در صورت مشاهده تخلف از آن جلوگیری می کنند.

این مقام مسئول همچنین از شهروندان به عنوان حامیان حافظان شهر قدردانی کرد و افزود: ارتباط موثر مردم با سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس باعث شده تا بخشی از تخلف های صورت گرفته در شهر به موقع شناسایی و رفع شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها