افزونه جلالی را نصب کنید.

آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق محروم جاسک

  • کد خبر : 512
  • 13 تیر 1399 - 19:27
آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق محروم جاسک
آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق روستائی و محروم شهرستان جاسک در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاهها در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین استان و شهرستانی، کلنگ ساخت چهار مدرسه در مناطق روستایی و محروم شهرستان جاسک به زمین زده شد.

موسی دادی زاده سرخائی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: به همت بسیج شهدای بانک سپه، انجمن خیریه جنوب ایران و خیرنیک اندیش آقای شیخ عبدالجلیل قاسمی، آئین کلنگ زنی چهار مدرسه روستایی در جاسک برگزار شد.

وی افزود: احداث مدرسه یک کلاسه شهدای بانک سپه روستای  نامکن ، مدرسه دوکلاسه روستای محمد آباد و دوکلاسه خیرآباد بخش گابریک و همچنین پروژه دبیرستان دختران ۶کلاسه خیرالنسا در روستای پیوشک شهرستان جاسک از جمله این پروژه ها بودند.

دادی زاده اضافه کرد: با ساخت این چهار مدرسه روستاهای جاسک، تعداد پنج کلاس کانکسی جمع آوری می شود و ۱۱ کلاس درس ایمن به فضاهای آموزشی مناطق محروم روستایی افزوده می شود و تعداد ۱۴۷ دانش آموز از این فضاهای آموزشی استاندارد بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز، گفت: این خیرین بزرگوار در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاهها و در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان این اقدام ارزشمند را انجام داده اند که نشانگر دوراندیشی و شگرف اندیشی این عزیزان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها