افزونه جلالی را نصب کنید.

اخطار فرماندار بندرعباس به نانوایی ها و اغذیه فروشی های کم فروش وگرانفروش

  • کد خبر : 518
  • 13 تیر 1399 - 19:41
اخطار فرماندار بندرعباس به نانوایی ها و اغذیه فروشی های کم فروش وگرانفروش
واحدهای نانوایی و اغذیه فروشی ها که اقدام به کم فروشی وگرانفروشی میکنند شناسای و واحد آنها به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرعباس فرمانداری بندرعباس فرماندار بندرعباس اظهار کرد: از ارائه نان و سایر مواد غذایی بدون هویت در سوپرمارکت ها خودداری شود.

گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس حاکیست؛ در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان ، حسب دستور همتی استاندار هرمزگان ، فرماندار بندرعباس به اتفاق مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ، رئیس اتاق اصناف شهرستان ، معاونت صنعت ، معدن و تجارت از واحدهای نانوایی ، میوه فروشی و اغذیه فروشی بازدید کرد.

عزیزاله کناری در حاشیه این بازدید گفت : واحدهای نانوایی و اغذیه فروشی ها که اقدام به کم فروشی و گرانفروشی میکنند شناسایی و واحد آنها به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد. وی افزود: از ارائه نان و سایر مواد غذایی بدون هویت در سوپرمارکت ها خودداری شود و کارگروه نظارت نیز نسبت به استمرار بازرسی ها و رعایت اصول لازم توسط واحدهای عرضه غذا دقت لازم را داشته باشد .

در این بازدید نیز یک واحد نانوایی و میوه فروشی به دلیل رعایت دستور العمل های بهداشتی و رضایت مندی خریداران مورد تقدیر قرارگفت و مقرر شد یک عدد بنر جهت اطلاع عموم در سر درب این دو مغازه نصب شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها