افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس:

خدمت بی‌منت در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشهود است

  • کد خبر : 536
  • 14 تیر 1399 - 23:07
خدمت بی‌منت در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشهود است
شهردار بندرعباس با بیان اینکه خدمت بی‌منت در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشهود است، گفت: در مجموعه شهرداری بندرعباس منابع مختلف و نیروهای انسانی به عنوان خادمین شهروندان به طور شبانه روزی در حال فعالیت بوده که اجرای پروژه های متعدد در بخش‌های مختلف مانند حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی، عمرانی، فضای سبز و غیره حاصل همین تلاش ها است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری‌ها و ضمن تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد:با توجه به وظائفی که مطابق قانون برای سازماندهی امور مختلف شهرها برعهده شهرداری‌ها گذاشته شده، این نهادهای حساس و پراهمیت دارای جایگاه وی‍‍ژه ای هستند.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت‌ها و تشکیلات شهرداری‌ها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره تمامی شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است، افزود: به جرات می توان گفت که از نظر ارتباط مستقیم با مردم و ارایه خدمات متعدد در جامعه، هیچ دستگاه اجرایی به اندازه شهرداری‌ها وجود نداشته و این ویژگی اهمیت این نهاد را دو چندان کرده است.
امینی‌زاده بیان کرد: در مجموعه شهرداری بندرعباس منابع مختلف و نیروهای انسانی به عنوان خادمین شهروندان به طور شبانه روزی در حال فعالیت بوده که اجرای پروژه های متعدد در بخش‌های مختلف مانند حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی، عمرانی، فضای سبز و غیره حاصل همین تلاش ها است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به دلایل مختلفی مانند مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور که طی چند سال اخیر نیز به اوج رسیده، تداوم و افزایش فعالیت‌ شهرداری ها را، با مشکلاتی روبرو کرده است، با این وجود در مجموعه شهرداری بندرعباس تلاش ما این بوده از مسیرهای قانونی، منابع مالی لازم را تامین کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ارایه خدمت بی‌منت در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشهود است، تصریح کرد: ایجاد مدیریت واحد شهری می تواند مسیر خدمات رسانی هر چه بهتر توسط شهرداری ها به شهروندان را تسهیل کرده و مشکلات بیشتری را از میان بردارد.
امینی‌زاده گفت: دستیابی به درآمدهای پایدار و تامین منابع مالی در کنار مدیریت هزینه ها به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان، از مهمترین سیاست‌های جاری شهرداری بندرعباس است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها