افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید از روند پيشرفت طرح پرورش ماهی در دریا به ظرفيت٥٠٠ تن در سال متعلق به عضوي از جامعه صيادي استان در بندرچیروئیه مطرح شد:

رونق و جهش تولید با پرورش ماهی در دریا با محوریت جامعه صیادی در انتظار حمایت

  • کد خبر : 554
  • 15 تیر 1399 - 20:16
رونق و جهش تولید با پرورش ماهی در دریا با محوریت جامعه صیادی در انتظار حمایت
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در بازدید از روند اجرای طرح پرورش ماهی در دریا ، يكي از پروژه هاي در حال راه اندازي توسط جامعه صیادی استان در بندر چیروئیه با اشاره به اینکه پرورش ماهی در دریا از طرح های مهم و راهبردي اقتصادی مقاومتی و مورد تائید مقام معظم رهبری است گفت: رونق و جهش تولید با پرورش ماهی در دریا در انتظار حمایت از این صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر عبدالرسول دریایی در حاشیه بازدید از این طرح با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای توسعه پرورش ماهی در دریا در استان هرمزگان صورت گرفته است گفت به نتیجه رسیدن این اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط سرمایه گذاران نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولین کشوری است.
وی با اشاره به افزایش نرخ ارز و درنتیجه سه برابر  شدن قیمت بچه ماهی ، تامین بچه ماهی برای پروش دهندگان را نیازمند تخصیص ارز دولتی و یا یارانه به این موضوع تا زمان خودکفایی در این بخش دانست.
دریایی فقدان و کمبود شرکت های تخصصی تولید کننده  قفس با استاندارد  و کیفیت روز در شرایط  دریایی و ملزومات آن در داخل کشور را یکی دیگر از موانع تسریع در توسعه این صنعت خواند و گفت: انتظار می رود بِا وقفه ایجاد شده در پرداخت تسهیلات بِا بخشنامه جدید روند پرداخت تسریع گردیده تا اهداف برنامه ششم محقق گردد.
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ظرفیت تولید پروژه مذکور در چیروئیه را بالغ بر ۵۰۰تن در سال خواند و گفت: سرمایه گذار این طرح از بومیان و صیادان منطقه است که تا کنون پروژه را بدون دریافت تسهیلات پیش برده است در صورت حمایت می تواند در هفته دولت افتتاح شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها