افزونه جلالی را نصب کنید.

مهار آتش سوزی در اراضی جنگلی میناب

  • کد خبر : 600
  • 18 تیر 1399 - 14:49
مهار آتش سوزی در اراضی جنگلی میناب
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان میناب از مهار آتش سوزی به میزان 56312 مترمربع از اراضی جنگلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر خسرو بهرامی نژاد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان میناب اظهار کرد: این اراضی جنگلی در منطقه حاجی خادمی و در قریه مهرغان در بخش مرکزی میناب مورد حریق واقع گردیده بود که با تلاش نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب حریق صورت گرفته به طور کامل مهار گردید.

وی ضمن اشاره به این موضوع که اقدامات لازم جهت تعیین علت آتش سوزی در حال پیگیری است افزود همیشه بزرگترین خسارات جانی و مالی بر اثر کوچکترین بی احتیاطی بوجود می آید. یک چوب کبریت باعث از بین رفتن جنگل عظیمی می شود. سهل انگاری مهمترین عامل ایجاد آتش سوزی در یک منطقه است.

بهرامی نژاد به اهمیت اشراف داشتن به شرایط اقلیمی منطقه و احداث آتش برها در سطح جنگل اشاره کرد و افزود به جهت سختی امر اطفا و گستردگی حریق در سطح اراضی جنگلی شرکت دادن جوامع محلی، اهالی منطقه و بهره برداران در اطفای حریق امری اجتناب ناپذیر و ضروری می باشد.

بهرامی نژاد یاد آورشد: مشارکت و اطلاع رسانی مردمی امکان حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت این اداره را فراهم می ‌کند و به همین منظور خط تلفن ۱۵۰۴ به عنوان پل ارتباطی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف از اراضی ملی و آتش سوزی سریعا گزارش تا اقدامات لازم انجام گیرد.

عکس: ایرنا

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها