افزونه جلالی را نصب کنید.
در جلسه رفع موانع تولید شیلات هرمزگان مطرح شد:

فعالیت های شیلاتی در ابوموسی ارتقا یابد

  • کد خبر : 595
  • 18 تیر 1399 - 14:44
فعالیت های شیلاتی در ابوموسی ارتقا یابد
جلسه رفع موانع تولید سردخانه ابوموسی با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان،رئیس اداره شیلات شهرستان ابوموسی،و نمایندگان سرمایه گذار مجتمع سردخانه ایی و برودتی این شهرستان در اداره کل شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه شهرستان ابوموسی می تواند به خوبی از رونق اقتصادی و تولید با محوریت دادن فعالیت های شیلاتی بهره مند شود گفت: در صورت حمایت از فعالیت های شیلاتی این شهرستان ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی و اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع برودتی، سردخانه ای و کنسرو سازی شهرستان ابوموسی نباید بیش از این متوقف بماند گفت : حمایت از این صنایع توسط جامعه صیادی و بهره بردار می تواند رونق صید و صیادی در این شهرستان را فراهم سازد .

دریایی با تاکید بر تحویل گیری و تخلیه صید صیادان شهرستان ابوموسی در خود این شهرستان  خاطر نشان شد: این مهم علاوه بر کمک به فعال شدن مجتمع برودتی، سردخانه ای و کنسرو سازی شهرستان ابوموسی میتواند، باتوجه به نزدیک تر شدن محل تخلیه صید تا سردخانه در این شهرستان بدون شک شاهد ارتقای کیفیت محصولات صید شده نیز باشیم. وی تصریح کردک شیلات هرمزگان برای راه اندازی سردخانه ۲۳میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال جهت راه اندازی تاسیسات برودتی و یخسازی اعتبار را جذب و هزینه کرده است.

گفتنی است برپایی جلسات مستمر رئیس شیلات شهرستان ابوموسی با سرمایه گذران،برگزاری جلسه رئیس شهرستان ابوموسی با صیادان در راستای تحویل گیری و تخلیه صید و همچنین دیدار با فرماندار ابوموسی در راستای موارد مطروح  از مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها