افزونه جلالی را نصب کنید.

ارتباط مجازی با شهرستان ها در نخستین روز از هفته بهزیستی

  • کد خبر : 635
  • 22 تیر 1399 - 9:25
ارتباط مجازی با شهرستان ها در نخستین روز از هفته بهزیستی
نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان در نخستین روز از هفته بهزیستی بصورت وب کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست ، غلامحسین رنجبر ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی ، شعار هفته بهزیستی امسال را ” بهزیستی درگام دوم ؛ شفافیت، تحول خدمت و ارتقا سلامت اجتماعی در خانواده”  عنوان کرد و افزود : بهزیستی استان هرمزگان با بهره گیری از این فرصت در جهت شناساندن ماموریت های تخصصی و اهداف این سازمان حمایتی برنامه هایی تدوین نموده که در طول هفته اجرایی خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان عطرافشانی و غبا رروبی گلزار شهدا در نخستین روز از هفته بهزیستی ، افتتاح ۳۹ واحد مسکن مددجویان و سامانه دیده بان همزمان با سراسر کشور ، افتتاح سرپناه شبانه زنان و مردان ، دیدار با ائمه جمعه در استان و شهرستان ها ، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در شهرستان بندرعباس ، ارائه خدمات رایگان (توانبخشی و پیشگیری ) و  تهیه و توزیع رایگان اقلام بهداشتی بین جامعه هدف را از جمله برنامه های بهزیستی استان در طول این هفته عنوان کرد.

رنجبر در ادامه خواستار اهتمام ویژه در برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه ها شد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مناسبت ها به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود لازم است از امکانات فضای مجازی بهره بیشتری بگیریم.

غلامحسین رنجبر همچنین به کمبود اعتبارات اشاره داشت و تصریح کرد : با توجه به ضرورت صرفه جویی در هزینه کردها باید با برنامه ریزی مناسب با وجود حداقل اعتبارات ، مناسب ترین خدمت را به جامعه هدف ارائه نمود.

وی ادامه داد : با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا ، ضرورت رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا ضروری است اهتمام لازم در رعایت ضوابط بهداشتی در ادارات مدنظر قرار گیرد  .

رنجبر متذکرشد : نباید روند ارائه خدمات مختل شود و باید ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ، خدمات مناسب از طریق حضوری ( ترجیحا در ورودی اداره) ، غیرحضوری و تلفنی ارائه گردد تا ضمن ارتقاءکیفیت و کمیت خدمات شاخصه های تکریم و رضایت مندی ارباب رجوع افزایش یابد.

گفتنی است ضرورت نظارت آنلاین بر عملکرد مراکز تحت نظارت و اهتمام در توسعه مراکز از دیگر تاکیدات مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این نشست بود.

در ادامه هر یک از معاونین و مسئولین ستادی به ارائه مسائل مرتبط با حوزه های تخصصی پرداخته و پاسخگوی مشکلات مطرح شده از سوی روسای ادارات بهزیستی شهرستانها بودند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها