افزونه جلالی را نصب کنید.

رییس جدید هیات تیراندازی با کمان هرمزگان انتخاب شد

  • کد خبر : 638
  • 22 تیر 1399 - 22:07
رییس جدید هیات تیراندازی با کمان هرمزگان  انتخاب شد
با حضور اعضای مجمع هیات تیراندازی با کمان استان هرمزگان ، رییس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این مجمع با بیان اینکه استعداد یابی باید همواره سر لوحه کار هیاتهای ورزشی قرار گیرد اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد در حد توان برای رسیدن به اهداف عالی ورزش در استان کمکهای لازم را ارایه کند.

امیاری خاطر نشان کرد: فدراسیون تیراندازی با کمان از وضعیت کنونی هیات تیراندازی با کمان استان رضایت دارد که نشانگر تلاش مضاعف دست اندر کاران این هیات می باشد که امیدواریم در چهار سال آینده نیز همچنان شاهد شکوفایی بیشتر این رشته المپیکی در استان باشیم.

مظفر مهری خادمی نسب معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه این مجمع بر رسیدگی بیشتر به امور ورزشکاران و تجهیز اماکن ورزی علی الخصوص ورزش تیر اندازی با کمان تاکید کرد و گفت: پرداختن به ورزش گرانقیمتی چون تیر اندازی با کمان مشکلات خاص خود را دارد که امیدواریم در این دوره ،مسئولان  جدید هیات اهتمام لازم را برای تقویت این رشته مهیج و تشویق علاقمندان و ورزشکاران داشته باشند.

در ادامه اسلام باوقار رییس پیشین هیات تیراندازی با کمان به ارایه گزارشی در خصوص عملکرد چهار سال گذشته خود پرداخت و با توجه به کناره گیری سایر رقبا در انتخابات ، برنامه های آتی خود جهت پیشبرد اهداف تیراندازی با کمان در استان هرمزگان را تشریح کرد.

با وقار با تاکید بر سرمایه گذاری بر روی ورزشکاران با استعداد در استان جهت نیل به اهداف قهرمانی و راهیابی به مسابقات جهانی اضافه کرد: از آنجا که ورزش تیراندازی با کمان به لحاظ تجهیزات ، یک ورزش گران تلقی می شود ، امیدواریم بتوانیم با برنامه ریز ی مناسب راه را برای ورود استعدادهای این ورزش به عرصه قهرمانی هموار کنیم.

در ادامه با انصراف دو تن از کاندیداهای ریاست هیات تیراندازی با کمان، اسلام باوقار با کسب ۱۶ رای به عنوان رییس جدید هیات تیراندازی با کمان انتخاب و آغاز به کار کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها