افزونه جلالی را نصب کنید.

انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان

  • کد خبر : 698
  • 23 تیر 1399 - 21:30
انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان
دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان گفت: بر اساس نشست هیأت مدیره انجمن صنفی، سمانه کمالی به عنوان مدیر روابط عمومی این انجمن منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر حسین روحی اظهار کرد: بر اساس نشست هیأت مدیره انجمن صنفی تیرماه ۹۹ از بین اعضا، گزینه‌ها جهت مدیریت روابط عمومی این تشکل مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت با در نظر گرفتن سوابق، عملکرد و توانمندی شغلی، خانم سمانه کمالی باغستانی به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان منصوب شد. سمانه کمالی اکنون مدیر خبرگزاری‌های ایلنا و ایمنا در هرمزگان است.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در ادامه افزود: از اعضای انجمن، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی انتظار همکاری در راستای تعامل بیشتر و تقویت امور رسانه و روابط عمومی را با مدیریت روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان را داریم.

در حکم سمانه کمالی بر ضرورت تلاش برای ارتقای بیش از بیش جایگاه تشکل‌های صنفی روزنامه نگاران خاصه انجمن روزنامه نگاران استان هرمزگان، استفاده از تکنیک‌ها و فنون نوین حوزه علوم ارتباطات به عنوان کانال ارتباطی دوسویه با در نظر گرفتن اولویت منافع اعضا، تلاش در توسعه ارتباطات اجتماعی، تشکلی و رسانه‌ای و انعکاس به موقع اقدامات و دستاوردهای انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و معرفی پیشکسوتان و اهالی رسانه مورد تأکید قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها