افزونه جلالی را نصب کنید.

استاندار نماینده تام‌الاختیار در امور بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس را منصوب کرد

  • کد خبر : 701
  • 23 تیر 1399 - 21:33
استاندار نماینده تام‌الاختیار در امور بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس را منصوب کرد
استاندار هرمزگان در همان پروژه‌ای که چندی قبل بابت کندی روند احداث آن انتقاد تندی مطرح کرده بود، یک نماینده تام‌الاختیار منصوب کرد تا به امور سامان دهد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس ، در حکمی از سوی همتی استاندار هرمزگان و به پیشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی، محمد حردان به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار در پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس منصوب شد.

استاندار هرمزگان در این حکم آورده:

با توجه به فقر امکانات بیمارستانی و درمانی در استان هرمزگان و گام‌های بزرگ که دولت در این چند سال برای رفع این نقیصه مهم برداشته، لازم است در قالب یک برنامه جهادی و شبانه روزی انشاالله تا پایان سال جاری و پایان دولت این پروژه مهم به اتمام برسد تا مردم عزیز استان ثمره با برکت اقدام جهادی مدیران را لمس کنند. امید است با اتکال به خداوند متعال با استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی، اجرایی موجود و تجارب جنابعالی با رعایت موارد و اختیارات ذیل با هماهنگی عوامل اجرایی پروژه به منظور اتمام پروژه تا پایان سال ۹۹ موفق و موید باشید.

همتی در این حکم، تمامی حوزه‌های مربوط و درگیر در کار را موظف به همکاری دقیق و جدی در ارائه گزارش روزانه، پیگیری و رفع کلیه مسائل اجرایی و مالی پروژه، رصد و پیگیری عملیات اجرایی مطابق با زمان بندی پروژه و پیگیری مستمر و انجام تصمیمات لازم برای اتمام پروژه در چارچوب برنامه زمان‌بندی مصوب کرده است.

محمد حردان اکنون مدیرکل هماهنگی عمران جزایر هرمزگان نیز هست.

به گزارش فارس، فریدون همتی۲۴ اردیبهشت در نشست شورای فنی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های احداث بیمارستان در هرمزگان، عنوان کرده بود: احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی در بندرعباس از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری و دولت به استان است که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ منابع اعتباری خوبی نیز به این طرح اختصاص یافته است که با توجه به اهمیتی که دولت برای احداث این بیمارستان قائل بوده تا کنون بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تخصیص یافته اما پیمانکار پروژه بسیار کند عمل کرده و تنها کمتر از ۵۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه و کار شده است.

این جملات استاندار، ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به فرآیند احداث این پروژه را دوچندان می‌سازد چرا که روند افت ارزش پول ملی در ۳ ماه اخیر نه تنها ممکن است سبب اجحاف در حق پروژه‌ای به چنین مهمی در شرایط سخت مالی کشور و کرونا باشد بلکه باید دید با ۱۰۰ میلیاردی که استاندار از آن سخن می‌گوید، چه کاری صورت گرفته و سرنوشت آن حالا چه شده است؟!

این پرسشی است باید به آن پاسخ روشن و واضحی داده شود تا سایه آن دیگر بر سایر پروژه‌های عمرانی استان نیفتد!

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها