افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان

توزیع ۲۰ هزار تن آرد روستایی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 670
  • 23 تیر 1399 - 17:12
توزیع ۲۰ هزار تن آرد روستایی در استان هرمزگان
مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: 16هزار تن آرد روستایی از ابتدای سال تاکنون توسط شبکه تعاونی‌های روستایی هرمزگان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سیروس اسدپور با بیان این مطلب که اکثر شرکت ھای تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستاییان ھستند، تصریح کرد: خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان یکی از مهمترین فعالیت های شبکه تعاون روستایی هرمزگان محسوب می شود.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده، اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان، از ابتدای سال تاکنون رقمی بالغ بر ۲۰ هزار و ۶۰۰ تن آرد خبازی در مناطق روستایی استان توسط شبکه تعاونی‌های روستایی با قیمت مصوب در بین روستاییان توزیع شد.

 اسدپور ھدف از توزیع آرد بین روستاییان، ارائه خدمت بهتر و ایجاد رضایت مندی در بین این قشر از جامعه دانست وافزود: اتحادیه ھا و شرکت ھای تعاونی روستایی هرمزگان سهمیه آرد تعیین شده مورد نیاز روستائیان حوزه شهرستان ھا را خریداری کرده و برای توزیع در بین جامعه ھدف به عاملین فروش در روستاهای این منطقه تحویل می دهند.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با تأکید بر وظایف اساسنامه‌ای، مأموریت‌های قانونی و اهداف و رسالت‌های تعاون روستایی در توزیع کالاهای اساسی نظیر آرد نانوایی در مناطق روستایی و عشایری اعلام کرد: بابت این میزان آرد مبلغ ۲۰۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی علی‌رغم اینکه در سال‌های اخیر، از طریق برگزاری مناقصه عمومی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی، زمینه مشارکت بخش خصوصی در مسئله توزیع آرد روستایی فراهم شده، اما همانگونه که آمارها نشان می‌دهند با توجه به وجود شبکه مویرگی و زیرساخت‌های مناسب در تعاونی‌های روستایی کشور، جایگاه این مجموعه در حوزه توزیع آرد روستایی همچنان پایدار و محفوظ باقی مانده است.

توزیع آرد خبازی در محدوده روستایی که به طور عمده کوهستانی و مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته و دور افتاده‌ترین مناطق روستایی قرار دارند، یکی از خدمات مردمی و ماندگار شبکه تعاونی‌های روستایی کشور طی بیش از نیم قرن گذشته بوده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها