افزونه جلالی را نصب کنید.
در دیدار سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با فرماندار شهرستان پارسیان:

شیلات صنعتی پویا برای شهرستان پارسیان حتی در شرایط اقتصادی فعلی

  • کد خبر : 677
  • 23 تیر 1399 - 17:16
شیلات صنعتی پویا برای شهرستان پارسیان حتی در شرایط اقتصادی فعلی
در دیدار سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با فرماندار شهرستان پارسیان از صنعت شیلات به عنوان صنعتی پویا و فعال حتی در شرایط اقتصادی فعلی و شیوع کرونا یاد شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات در این دیدار با اشاره به ظرفیت های خوب شیلاتی شهرستان پارسیان گفت: این شهرستان با بیش از ۲۰۰ فروند شناور صیادی و بالغ بر هزار نفر صیاد نقش مهمی در صید و صیادی استان دارد.
دکتر ابراهیم عالی زاده با بین اینکه فرمانداری شهرستان پارسیان همواره تعاملات خوبی با شیلات در راستای رفع مشکلات صید و صیادی داشته است گفت: ارتقای امنیت و ایمنی بنادر صیادی یکی از مهمترین اولویت های پیشروی شیلات هرمزگان در بنادر صیادی شهرستان پارسیان است.
وی افزود: با توجه به برخی حوادث در سال‌های اخیر در بنادر صیادی استان وجود شناورهای بی هویت یکی از عامل های تاثیرگذار در سوء مدیریت مجری بهره بردار است.
در ادامه فرماندار شهرستان پارسیان با تاکید بر مشکل ساز شدن شناورهای بدون هویت برای ذخایرآبزیان و امنیت و ایمنی بنادرصیادی گفت:  برای برون رفت از این مشکل بدون شک نیازمند همت همه مسئولان و  تصمیم استانی است.
مجتبی رضا پور سردره با بیان اینکه تعاملات و هم افزایی های خوبی فرمانداری شهرستان با شیلات پارسیان داشته تصریح کرد: بدون شک اهتمام برای ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی همواره یکی از دغدغه های مهم در این شهرستان است.
وی با اشاره به معضلات متعدد شناورهای بی هویت هم در بحث صید غیر مجاز این شناورها و هم در بحث ایجاد ترافیک و افزایش خطر حوادث گفت: به صورت درمان موقت  تا حل مشکل کامل این شناورها باید مکانی برای شناورهای در خارج بنادر صیادی  درنظر گرفته شود.
رضاپور سردره با اشاره به اهمیت سوخت و مسائل آن برای صیادان و کشور گفت: بدون شک قایق های دیزلی تیپ الگویی جایگزینی مناسب برای قایق های بنزینی است که مزایای زیادی نیز دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها