افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس:

ارتقاء امنیت شبکه شهرداری در دستور کار قرار دارد

  • کد خبر : 721
  • 24 تیر 1399 - 23:25
ارتقاء امنیت شبکه شهرداری در دستور کار قرار دارد
شهردار بندرعباس گفت: با توجه به حساسیت فضای سایبری، ارتقاء امنیت شبکه در مجموعه شهرداری بندرعباس در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در نشست با مدیران و کارشناسان سازمان فاوا اظهار کرد: شعار جنگ سایبری از ۵۰ سال قبل توسط دشمنان اعلام شده و اکنون در حال تحقق است.
وی با تاکید بر اهمیت ارتقاء امنیت در فضای سایبری پیرامون مسائل مختلف با شهرداری بندرعباس، افزود: حساسیت این مسئله، تاکید می‌کند که باید پیش از وقوع حوادث احتمالی، سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه انجام دهیم.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت شبکه در شهرداری در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: قطعا طی سال جاری سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه انجام می شود.
امینی‌زاده با بیان اینکه تامین امکانات و تجهیزات این حوزه در دستور کار قرار دارد، گفت: برنامه حفاظت و امنیت سایبری شهرداری بندرعباس و داشته‌های مجموعه را با جدیت بیشتری پیش می بریم که اقدامات اساسی در این زمینه آغاز شده است.
این مقام مسئول ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: راه اندازی بخش فوریت‌های خدمات شهری یکی دیگر از مواردی است که در دستور کار قرار دارد و بر این اساس، پس از دریافت گزارش‌های مردمی، نتیجه حاصل از پیگیری به فرد اعلام کننده اطلاع داده شود.
وی با اشاره به برخی از خدماتی که در حال تبدیل شدن به شکل غیر حضوری و آنلاین است، بیان کرد: وصول عوارضات شهرداری، صدور پروانه و غیره، موارد مرتبط با حمل و نقل، امور حقوقی و سایر مواردی که امکان پذیز باشد، به صورت مجازی انجام می‌شود.
امینی‌زاده همچنین تاکید کرد: کارهای نرم افزاری این موارد صورت گرفته و پس از رفع نواقص، با نهایی شدن نرم افزارهای مرتبط، اجرایی می شود.
شهردار بندرعباس ادامه داد: قطعا افزایش خدمات با افزایش درآمد روبرو بوده و مهمتر از آن، موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.




لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها