افزونه جلالی را نصب کنید.
دادستان مرکز استان هرمزگان تأکید کرد:

پیش بینی و پیشگیری به موقع موجب کاهش زمین خواری خواهد شد

  • کد خبر : 738
  • 24 تیر 1399 - 23:33
در نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و فرمانده یگان حفاظت این سازمان بر پیش بینی و پیشگیری به موقع زمین خواری تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی در این نشست با اعلام اینکه حسن تدبیر، پیش بینی و پیشگیری به موقع، موجب کاهش زمین خواری و تغییر کاربری اراضی ملی خواهد شد از مسئولان ذی ربط خواست به وظایف قانونی خود عمل نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن استماع گزارش و عملکرد سازمان امور اراضی استان و یگان حفاظت این سازمان ، بر لزوم حسن تدبیر مدیران در جهت کاهش زمین خواری و تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی تأکید کرد.

قهرمانی اظهار داشت:در موضوع تغییر کاربری ها، مسأله مهمی که وجود دارد این است که اصل اراضی جهت انجام امور کشاورزی، محفوظ بماند نه اینکه اراضی کشاورزی توسط عده ای تبدیل به برج و ویلای مسکونی شود تا جایی که زمینی برای کشاورزی نباشد.

وی در ادامه افزود: ضرورت دارد مدیران و مسئولان ذی ربط ضمن پیش بینی تمهیدات مناسب و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه ، آموزش‌های لازم را به نیروهای حفاظت از اراضی در مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری ها ارائه نمایند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان ذی ربط در مراحل اولیه وقوع جرم، ضمن هماهنگی و گزارش به مدعی العموم، به موضوع ورود کنند و از اختیارات و وظایف قانونی خود استفاده نمایند، شاهد کاهش آسیب و ایراد خسارت به بیت المال، کاهش تنش های اجتماعی در برخورد با متصرفین و مجرمین و رونق تولید در بخش کشاورزی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها