افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس شیلات شهرستان سیریک اعلام کرد:

آغاز تخلیه صید تن ماهیان لنج های آبهای دور در سیریک

  • کد خبر : 712
  • 24 تیر 1399 - 14:21
رئیس شیلات شهرستان سیریک از آغاز تخلیه تن ماهیان صید شده توسط لنج های آب های دور سیریک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، حسن رئیسی با اشاره به بازگشت لنجهای صیادی اعزامی از شهرستان سیریک به آبهای دور گفت:  خوشبختانه و با حمایت دولت بالغ بر سی فروند لنج صیادی شهرستان سیریک به صید در آبهای دور فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ماهی‌های صید شده تأمین کننده مواد اولیه کارخانه‌های تن ماهیان کشور است افزود: دوره صید این شناورها دوماهه است.

رئیسی با پیش بینی اینکه در هر دوره دوماهه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰  تن،انواع تن ماهیان در آبهای دور  صید می شود، تصریح کرد هرشناور بستگی به گنجایش سردخانه تا ۱۸۰ تن میتواند صید کند.

رئیس شیلات شهرستان سیریک با بیان اینکه این شناورها در مجموع سالانه بالغ بر سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ تن صید می کنند وغالب صیدشان تن ماهیان شامل گونه های (گیدر، هوور، زرده ، بادبان ماهی و……) می باشد گفت: در هر فروند شناور صیادی لنج آب‌های دور، حدود ۲۵ صیاد مشغول به فعالیت هستند که باعث ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان شده است.

گفتنی است این شهرستان به علت نزدیکی به دریای عمان و اقیانوس هند یکی از قطب‌های مهم تولید و استحصال ماهی در جنوب کشور است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها