افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد

راه اندازی شعب ویژه رسیدگی قضایی به تخلفات بهداشتی در زمینه کرونا

  • کد خبر : 736
  • 24 تیر 1399 - 23:28
راه اندازی شعب ویژه رسیدگی قضایی به تخلفات بهداشتی در زمینه کرونا
رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی در زمینه کرونا تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: شعب ویژه رسیدگی قضایی به تخلفات بهداشتی در زمینه کرونا تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی، بازرسان بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در صورت مشاهده تخلفات از جمله برگزاری مراسمات عروسی و عزا و هرگونه تجمع غیرضروری و همچنین عدم رعایت موازین و نقص دستورالعمل‌های بهداشتی، موضوع را به دستگاه قضایی اعلام می نمایند و این پرونده‌ها به‌سرعت و خارج از نوبت در شعب ویژه، رسیدگی و مطابق قانون با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی یادآور شد: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه نقض و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به ارائه گزارش به نیروی انتظامی و مراجع ذی صلاح اقدام کنند تا با تشکیل پرونده برای متخلفان آنان را به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

صالحی تأکید کرد: در همین راستا با هماهنگی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی استان هرمزگان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برپایی هرگونه تجمع غیرضروری ممنوع است و به شهروندان و خصوصاً خانواده‌های محترم توصیه می‌شود از حضور خود و فرزندانشان در چنین اجتماعاتی جداً خودداری نمایند تا از ابتلاء افراد بیشتری به این ویروس جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: شهروندان با توجه به نکات و تذکرات بهداشتی و همچنین پرهیز از تجمعات غیرضروری و اقدامات مخاطره‌آمیز، در جهت موفقیت تمهیدات اتخاذ شده از سوی متولیان امر بهداشت و درمان گام بردارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها