افزونه جلالی را نصب کنید.
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

ساماندهی ، مدیریت و نظارت بهینه بندر صیادی کنگ توسط مجری بهره بردار بندر

  • کد خبر : 758
  • 25 تیر 1399 - 14:20
ساماندهی ، مدیریت و نظارت بهینه بندر صیادی کنگ  توسط  مجری بهره بردار بندر
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از پیگیری شیلات هرمزگان و جامعه صیادی بندر کنگ در راستای ساماندهی ، مدیریت و نظارت بهینه بندر صیادی کنگ توسط مجری بهره بردار خبر داد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر ابراهیم عالی زاده در  جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی در بندرکنگ برگزار شد گفت: بندر کنگ با بهره گیری از حدود ۲۰۰ فروند شناور صیادی و بیش از دو هزار نفر صیاد از جایگاه ویژه ایی در صید و صیادی استان برخوردار است .
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی شناورهای صیادی در مدیریت بهینه این بندر صیادی گفت: پیرو موارد مطروح در این نشت ساماندهی قایقها درون بندر تا ۱۰ روز آینده در دستور کار مجری بهره بردار و مسئولان شهرستانی  قرار گرفت .
عالی زاده خروج شناورهای آسیب دیده از حوادث گذشته به کارگاه شناور سازی و همچنین ساماندهی ورود و خروج  به بندر با طراحی کارت ورود و خروج را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه خواند که در دستور کار مجری بهره بردار قرار گرفت .
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ضمن تشکر از تعاملات خوب فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: بکارگیری نیروهای مجرب حفاظت فیزیکی توسط تعاونی صیادی بهره بردار بندر صورت گیرد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش و رعایت نکات ایمنی تصریح کرد: ارتقای آموزش امداد و نجات به  جامعه صیادی  با مشارکت  سازمان بنادر و دریانوردی را نیز از دیگر تصمیمات گرفته شده در این نشت خواند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها