افزونه جلالی را نصب کنید.

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا به رانندگان و مشاغل آسیب دیده حوزه حمل و نقل

  • کد خبر : 811
  • 30 تیر 1399 - 21:18
تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا به رانندگان و مشاغل آسیب دیده حوزه حمل و نقل
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تمدید مهلت زمان پرداخت تسهیلات کرونا به شرکت های حوزه حمل و نقل و رانندگان تا 5 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: کلیه تشکل های صنفی ذیربط، شرکت ها،موسسات مسافربری و رانندگان عزیز می بایست حداکثر تا تاریخ ۵/۵/۹۵ با مراجعه به سامانه کارا به نشانی   https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام نمایند.

عابدینی تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه اعلام مشکلات به آدرس http://mrud.ir/startup/transportationcoronavirus/facilities/experts  ، متقاضیان می توانند مسائل و مشکلات در فرآیند ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونا را در سامانه موصوف و در قسمت (فرم ب ) درج نمایند تا در ستاد مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با بیان اینکه شرکت ها و موسسات مسافربری با اطلاع رسانی به موقع اطلاعات لازم را در اختیار پرسنل شرکت ها و رانندگان محترم قرار دهند تاکید کرد این عزیزان در زمان اعلام شده نسبت به درج مشخصات خود در سامانه های مذکور اقدام نمایند.

وی افزود: در راستای حمایت از رانندگان بخش حمل و نقل بین شهری اعم از رانندگان اتوبوسی، مینی بوسی، سواری، شرکت‌های حمل و نقلی که در ایام شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، وام شش میلیون تومانی برای رانندگان بین شهری و وام ۱۲ میلیون تومانی برای شاغلان در شرکت‌های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها