افزونه جلالی را نصب کنید.
در دیدار مدیران بنادر و دریانوردی و کشتی سازی هرمزگان تبیین شد؛

بهره گیری از ظرفیت های داخلی و استفاده از توان متخصان ایرانی با هدف اشتغال پایدار

  • کد خبر : 847
  • 01 مرداد 1399 - 21:27
بهره گیری از ظرفیت های داخلی و استفاده از توان متخصان ایرانی با هدف اشتغال پایدار
مدیرکل بنادر و دریانوردی در دیدار با مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو ) بر لزوم تقویت و تعمیق تعاملات فی مابین دستگاههای همکار با التزام عملی به شعار جهش تولید تاکید و بهره گیری از توان و دانش ایرانی را عامل مهمی در برون رفت از شرایط تحریم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” در دیدار با “حمید رضائیان اصل” مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو ) برلزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های مجموعه های داخلی در زمینه ساخت و تعمیر کشتی با تکیه بر توان و دانش ایرانی اشاره کرد و اظهارداشت: ضرورت انجام مطالعه در ارتباط با علل و عوامل ساخت و تعمیرات کشتی های خارج از کشور و تدوین یک برنامه نظامند به منظور معرفی ظرفیتها و پتانسیل های مجموعه های توانمند داخلی می تواند کمک شایانی به حفظ و گسترش اشتغال مولد در شرایط موجود نماید .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تمام تلاش مجموعه سازمان بنادر بر این است تا بتواند علاوه برانجام وظایف حاکمیتی خود که تسهیل تجارت دریایی  و ایجاد بستر مناسب مبادلات بین المللی در دریاها است ، با التزام به شعار جهش تولید، نیازهای دریایی و بندری خود را با تکیه بر توان داخلی تا جایی که امکان دارد از مجموعه های داخلی تامین نماید .

حمید رضائیان اصل مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب “علی رضا محمدی کرجی ران” به سمت مدیر کلی بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان ظرفیتها موجود در منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی گفت: این منطقه ویژه در محدوده ای به مساحت ۱۱۰۰ هکتار ایجاد شده که ۵۲۰۰ نفر نیروی متخصص  و کارگری در آن مشغول فعالیت می باشند .

رضا ئیان اذعان داشت: این مجتمع یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی‌سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

وی افزود: اقدامات بزرگ و غرورآفرینی نظیراجرای پروژه های  فازهای ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۲ پارس جنوبی ماحصل سالها تحقیق و پژوهش متخصصان ایرانی بوده که در این مجموعه ساخته و به محل منتقل شده است .

این مقام مسئول ساخت کشتی ایران کاشان، کشتی شهر کرد و کشتی ایران اراک و همچنین تعمیرات ادواری واساسی نفتکش های کوچک و مگاسایز در مجتمع کشتی سازی را برگرفته از توان متخصصان این مجموعه دانست و از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود جهت تداوم همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی در زمینه های ساخت و تعمیر شناورها سخن به میان آورد .

گفتنی است؛ همجواری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری و همکاری های مشترک در زمینه های ساخت انواع شناورها مورد نیاز خدماتی بندر و تعمیرات شناورهای مختلف زمینه های بوده که از گذشته تاکنون در قالب توافق نامه های همکاری بین مجموعه کشتی سازی و سازمان بنادر و دریانوردی  به انجام رسیده است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها