افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان در ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان:

یک هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 878
  • 02 مرداد 1399 - 14:00
یک هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری افتتاح می‌شود
استاندار هرمزگان از افتتاح هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری و تکمیل هزار و ۵۳۸ واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان، اظهار کرد: هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.  

وی ادامه داد: همچنین هزار و ۵۳۸ واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.   استاندار هرمزگان افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر نیز در قالب پنج تعاونی در استان، دارای مسائل حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند که امیدواریم با تسریع در رسیدگی به پرونده این واحدها و حل مشکلات آنها، این واحدهای مسکن مهر تکمیل شوند.

همتی در ادامه به طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: در سه مرحله بیش از ۲۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان ثبت نام کردند که تا کنون بر اساس پایش های انجام شده از این تعداد، هفت هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

وی گفت: افراد واجد شرایط در این طرح که پیامک دریافت کرده‌اند، باید سریعاً نسبت به افتتاح حساب بانکی و واریز مبلغ اولیه اقدام کنند تا عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان های استان، تامین زمین و آماده سازی نقشه ها جهت اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن انجام شده و آغاز عملیات ساخت و ساز منوط به واریز مبلغ اولیه از سوی افراد واجد شرایط است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها