افزونه جلالی را نصب کنید.
حضور دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش هرمزگان در صدا و سیما:

دریافت هر گونه وجه ( بجز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی ) در زمان ثبت نام در مدارس دولتی و هیات امنایی ممنوع است

  • کد خبر : 966
  • 03 مرداد 1399 - 20:59
دریافت هر گونه وجه ( بجز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی ) در زمان ثبت نام  در مدارس دولتی و هیات امنایی ممنوع است
دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش هرمزگان گفت : خانواده ها اهتمام ویژه در خصوص ثبت نام دانش آموزان تا 31 مرداد ماه 99 داشته باشند و هرگونه دریافت وجه بجز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوع می باشد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، ایرج بیت الهی دبیر ستاد ثبت نام استان در گفت و گوی خبری در برنامه مردم و مسئولان صدا و سیمای خلیج فارس  در خصوص روند ثبت نام دانش آموزان گفت : با فرا رسیدن ایام ثبت نام دانش آموزان در خرداد ماه و در راستای تسهیل در امر ثبت نام دانش آموزان ستادهای ثبت نام استان و مناطق تشکیل گردید .

وی ادامه داد :  به منظور رعایت اصل تکریم ، کرامت انسانی و حفظ احترام خانواده ها طی فرآیند ثبت نام   با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود فضایی امن و آرام در هنگام ثبت نام فراهم گردید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان در خصوص رعایت اصول بهداشتی ، رفع نگرانی و استرس خانواده ها  در هنگام ثبت نام دانش آموزان  گفت : هماهنگی های لازم با ستاد کرونا و اداره کل بهداشت استان به منظور بهره مندی ازدستور العمل های بهداشتی و ایجاد زمینه های لازم در خصوص طراحی و اجرای پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام خانواده ها درمدارس  بعمل آمد.

دبیر ستاد ثبت نام استان هرمزگان  در خصوص اطلاع رسانی به خانواده ها و دانش آموزان گفت : اطلاع رسانی به موقع به اولیای دانش آموزان در خصوص ثبت نام ، تهیه لباس فرم و استفاده از سرویس ایاب و ذهاب  مدارس از طریق شبکه های اطلاع رسانی بخصوص شبکه دانش آموزی شاد ، پوشش تلویزیونی و رسانه ای  انجام شد .

وی  همچنین افزود : با بهره مندی از ظرفیت ایجاد شده توسط مرکز برنامه ریزی ،  فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه پیش ثبت نام و سیستم نوبت دهی بر اساس حروف الفبا راه اندازی گردید .

وی گفت : هدایت تحصیلی دانش آموزان و رشته های موجود در واحد های آموزشی ، تعداد کلاس ها و تراکم دانش آموزی با تایید مدیر مدرسه به صورت سیستمی انجام گردید.

بیت الهی گفت : تعیین سهمیه های ثبت نام در مدارس دوره های مختلف تحصیلی ،  از طریق سامانه های دانش آموزی به ویژه شبکه دانش آموزی شاد جهت معرفی دانش آموزان به مدارس همجوار یا محل سکونت انجام شد .

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود با تاکید بر افزایش پوشش تحصیلی و تحقق عدالت آموزشی افزود : کودکان فاقد شناسنامه که از نظر سنی امکان تحصیل در نظام آموزشی رسمی کشور را دارند می توانند با مراجعه به مدارس و ارائه کارت حمایت تحصیلی صادره از فرمانداری ها ثبت نام نمایند .

وی  ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت : ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی باید درمراکز دارای مجوز آموزش و پرورش به منظور ثبت در سامانه سناد انجام گیرد و خانواده ها توجه ویژه به این موضوع داشته باشند. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت حفظ اعتماد به نفس و رعایت اصول تربیتی کودکان در آغاز ورود به مدرسه کفت : برگزاری هرگونه مصاحبه  و آزمون برای نوآوران پیش دبستانی ، کلاس اول و پایه هفتم  در کلیه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی در زمان پذیرش و ثبت نام ممنوع است .

ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی  و دبیر ستاد ثبت نام  اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: دریافت هرگونه وجه ( بجز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی ) در زمان ثبت نام در مدارس و هیات امنایی ممنوع است .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد ، نمونه و تیزهوشان براساس  مقررات و دستورالعمل خاص این مدارس عنوان کرد.

وی با اشاره به تعیین پایان مهلت ثبت نام تا سی و یکم مرداد ماه خاطر نشان کرد : بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا و اعلام وزارت آموزش و پرورش در خصوص باز گشایی مدارس از پانزدهم  شهریور ماه ، خانواده ها اهتمام ویژه در خصوص ثبت نام فرزندان خود تا سی و یکم  مرداد ماه داشته باشند .

دبیر ستاد ثبت نام استان  ادامه داد : تیم های نظارتی استانی و منطقه ای مسئولیت نظارت  بر روند ثبت نام دانش آموزان را به عهده دارند و آماده پاسخگویی به هر گونه  شکایات و نارضایتی خانواده ها می باشند ، افراد می توانند با مراجعه به سامانه شکایات آموزش و پرورش شکایت خود را  در سامانه ثبت و با دریافت کد رهگیری پیگیری نمایند . وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت : امیدواریم با همراهی و همدلی کلیه عوامل اجرایی و خانواده ها شاهد ثبت نام و جذب حداکثری  دانش آموزان باشیم و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت  را آغاز نماییم

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها