افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

اتصال مدارس روستایی هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

  • کد خبر : 994
  • 04 مرداد 1399 - 21:41
اتصال مدارس روستایی هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات با اتصال بیش از دو هزار و 700 مدرسه در فاز اول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، موسی دادی زاده سرخائی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری اطلاعات در خصوص انجام پروژه دولت الکترونیک و هوشمندسازی مدارس، عملیات تجهیز مدارس روستایی استان به اینترنت از ۲۸ تیرماه ۹۹ آغاز شده است.

وی افزود: در فاز اول بیش از دو هزار و ۷۰۰ مدرسه اینترنت دار خواهند شد که از این تعداد، یک هزار و ۲۰۷ مدرسه از محل اعتبارات آموزش و پرورش و پرورش تجهیز خواهند شد.

دادی زاده اضافه کرد: طبق توافقات صورت گرفته با مخابرات استان هرمزگان، بیش از  816 مدرسه شهری و ۶۸۰مدرسه روستایی تا قبل شروع سال تحصیلی توسط مخابرات استان تجهیز و به اینترنت متصل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: از مجموع مدارس روستایی مشمول این طرح، ۲۵۸مدرسه توسط شرکت های وب و ۹۴۹مدرسه توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تجهیز خواهند شد که طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، تیم فنی شرکت های نامبرده عملیات تجهیز را از دو روز گذشته در شهرستان بندرعباس و رودان آغار نموده و تاکنون امکان دسترسی ۵۹ مدرسه را به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات فراهم ساختند.

دادی زاده با بیان اینکه در تلاش هستیم تا قبل شروع سال تحصیلی تمامی مدارس استان به اینترنت اتصال یابند، اضافه کرد: مدارسی که به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند به مدت دو سال از اینترنت رایگاه بهره مند خواهند شد و مسیر جدیدی را در راستای توسعه عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان روستایی از تدریس اساتید برتر کشور و بهترین برنامه ها و شبکه های درس را هموارتر می سازد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها