افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرآموزش و پرورش میناب:

اولین زمین مینی گلف مدارس جنوب کشور در شرق هرمزگان ساخته می شود

  • کد خبر : 997
  • 04 مرداد 1399 - 21:43
اولین زمین مینی گلف مدارس جنوب کشور در شرق هرمزگان ساخته می شود
مدیرآموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: تفاهم نامه ساخت اولین زمین مینی گلف مدارس جنوب کشور بین هئیت گلف و آموزش و پرورش شهرستان میناب منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سعیده کریمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: در راستای ترویج و گسترش ورزش گلف در جنوب کشور، تفاهم نامه فی مابین هئیت گلف و اداره آموزش و پرورش شهرستان میناب به امضاء رسید.

وی افزود: به زودی شاهد کلنگ زنی اولین زمین مینی گلف مدارس جنوب کشور در شرق استان هرمزگان و در شهرستان میناب خواهیم بود و در این راستا دوره آموزشی دبیران درس تربیت بدنی شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

کریمی اضافه کرد: زمین های مینی گلف به صورت مجموعه ای ایجاد می گردد و در گام اول دو مجموعه ایجاد خواهد شد که یک مدرسه پسرانه و یک مدرسه دخترانه برای انجام این کار در نظر گرفته شده است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان میناب ادامه داد: این مجموعه ها در زمینی به مساحت ۴۰۰متر مربع همراه با  محوطه سازی و نور پردازی با اعتباری بالغ بر  یک میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد.

کریمی بیان داشت: لازم به ذکر است این میزان اعتبار از طریق خیرین و رئیس هیئت گلف تامین گردیده است و امیدواریم این مجموعه ها در مدت زمان کمتر از یکماه و تا قبل از سال تحصیلی به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها