افزونه جلالی را نصب کنید.
مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان اعلام كرد :

اسکله های ۱۶ تا۲۰ بندرشهیدرجایی با ۹۷ درصد پیشرفت، هفته دولت به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 981
  • 04 مرداد 1399 - 21:28
اسکله های ۱۶ تا۲۰ بندرشهیدرجایی با ۹۷ درصد پیشرفت، هفته دولت به بهره برداری می رسد
مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان از پيشرفت 97 درصدي تعميرات اساسي اسكله 20 و نوسازي و اصلاح نشيمن گاه فندر و ملحقات اسكله 16 تا 19 بندر شهيدرجايي خبرداد و زمان بهره برداري از اين پروژه ها را هفته دولت اعلام كرد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندربه نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای گسترش فعالیت بندری و انجام تعمیرات ادواری پیشگیرانه به منظور جلوگیری از آسیب به اسکله ها بیان داشت: بر این اساس تعمیرات و بازسازی سازه ای و ملحقات پهلو گیری، مهاربندی و تاسیساتی اسکله های ۱۶ الی ۲۰ (مجموعاً ۵ پست اسکله) در بندر شهید رجایی آغاز گردید.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: در بخش اصلاحی و تعمیراتی، ترمیم بولارد ها، تعمیر کانال های تاسیسات، تعمیر کانال های جمع آوری آب های سطحی، تعمیر منهول و دریچه های برق، تعمیر کاراستا پرها و همچنین رنگ آمیزی پیشانی و زیر طاق اسکله ها، تعویض فندرها و نیز همتراز کردن سطح فندرهای اسکله شماره ۲۰ و اطاله اسکله شماره ۲۱ از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است  .

محمدی کرجی ران اعتبار هزینه شده در این پروژ را۲۴۰ میلیارد ریال و مدت اجرای آن را ۲۴ماه اعلام کرد و افزود: در پروژه مذکور به شکل مستقیم ۳۰ نفر و در زمان اجرا بطور غیر مستقیم ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود : این پروژه با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال طی نمودن مراحل پایانی است و هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

تامین ملزومات و قطعات مورد نیاز در روند ساخت اسکله های ۱۶ تا۲۰ بندرشهیدرجایی از تولید کنندگان داخلی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه تامین قطعات و نیازها در داخل کشور  با هدف حمایت از صنعتگران ایرانی  همواره ارجح امور بوده تصریح کرد: در این پروژه نیز خرید و تامین فندرها و متعلقات آن از تولید کنندن داخلی انجام گرفته است.

محمدی تاکید کرد: کلیه ملزومات خریداری شده با نمونه مشابه خارجی برابری می کند واین مزیت  ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور گردش چرخش های تولیدرا درپی داشته، از این رو انجام این اقدام را تا جایی که محصول مشابه درکشور وجود داشته باشد تداوم خواهیم بخشید.

دستاوردهای حاصله از اجرای اسکله های ۱۶ تا۲۰ بندرشهیدرجایی

این مقام مسئول حفظ سرمایه های ملی با انجام تعمیرات متوالی و پیشگیرانه به منظور جلو گیری از آسیب به اسکله ها، افزایش عمر مفید اسکله با انجام تعمیرات به موقع و ضروری، افزایش ایمنی سیستم پهلو گیری در اسکله با توجه به تعویض نوع فندرها، عملکرد بهتر فندرها جایگزین شده(suc1250وsuc1150) نسبت به فندرهای قبلی(v)شکل و همچنین قابلیت پهلو دهی کشتی ها با سایز های بزرگتر را مهمترین دستاورهای حاصله از اجرای این پروژه قلمداد کرد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها