افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای طرح آجر به آجر استان هرمزگان:

کلنگ مدرسه شش کلاسه سیکوئی به زمین زده شد/برخورداری ۹۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن

  • کد خبر : 988
  • 04 مرداد 1399 - 21:30
کلنگ مدرسه شش کلاسه سیکوئی به زمین زده شد/برخورداری ۹۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن
آئین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه روستای سیکوئی شهرستان سیریک با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیر بنای 384 متربع به صورت مشارکتی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هرمزگان و برخی مسئولین استان و شهرستانی، کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه روستای سیکویی سیریک به زمین زده شد.

موسی دادی زاده سرخائی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف بسط و گسترش عدالت آموزشی و نیز در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان، کلنک مدرسه ابتدایی سیکویی سیریک به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای طرح آجر به آجر آموزش و پرورش هرمزگان اجرا می شود، افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با زیر بنای ۳۸۴ مترمریع ساخته می شود که به صورت مشارکتی خیر و نوسازی مدارس هرمزگان ساخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: امیدواریم که ساخت این مدرسه شش کلاسه ابتدایی سیکوئی سیریک تا دهه فجر سال جاری به اتمام برسد و ۹۰ دانش آموز این روستا از نعمت فضای آموزشی ایمن برخوردار شوند.

دادی زاده اضافه کرد: برای ساخت این مدرسه بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه می شود که از نیک اندیشی خیرین بزرگوار خانوداه جناب عبدالله زرهی زاده که در راستای کمک به آموزش و تربیت نسل آینده روستا و جامعه گام بر می دارند، تقدیر می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها