افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

بازسازی آبشیرینکن کشار تنش ها را کاهش داد

  • کد خبر : 1004
  • 05 مرداد 1399 - 13:15
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به تشریح تاثیر بازسازی آبشیرینکن کشار بر تامین آب روستاهای این مجتمع و کاهش تنش های ناشی از آن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی افزود:  فرسودگی ممبران های آبشیرین کن مجتمع کشار طی سال های گذشته باعث کاهش تولید آب شیرین و افزایش تنش های اجتماعی شده بود که با تعویض آن سطح رضایت عمومی افزایش چشمگیری یافته است.

به گفته وی، با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، سیاست افزایش کیفیت خدمات رسانی به مناطق روستایی در دستور کار قرار گرفت که بازسازی آبشیرین کن مجتمع کشار یکی از این اقدامات بود که خوشبختانه میزان آب تولیدی این مجتمع توانسته نیازهای مردم منطقه را تامین و فاصله آبدهی را تا حد زیادی کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه آبشیرینکن کشار سال ۹۲ با ظرفیت چهار هزار و ۳۲۵ مترمکعب در روز برای تامین آب روستاهای قلات و کشار در مجاورت رودخانه کر به بهره برداری رسید، افزود: افزایش کمیت و کیفیت آب تولیدی آبشیرین کن ها مستلزم بازسازی و رسیدگی دوره ای به تاسیسات است.

قصمی با بیان اینکه سرمایه گذار آبشیرین کن کشار بر اساس تعهدات خود ۱۶۱ ممبران را با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال تعویض کرد، افزود: با تعویض ممبران های فرسوده ظرفیت تولید آب مجددا به چهار هزار و ۳۵۰ مترمکعب با EC 300 رسیده که باعث افزایش رضایتمندی مشترکین تحت پوشش مجتمع کشار شده است.

 روستای کشار از توابع شهرستان خمیر است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها