تاریخ : دوشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۱
5
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر اعلام كرد:

اجرای موفقيت آميز سيستم جامع مسافری دریایی در بنادر شهید حقانی و هرمز

  • کد خبر : 1039
  • 28 جولای 2020 - 20:02
اجرای موفقيت آميز  سيستم جامع مسافری دریایی در بنادر شهید حقانی و هرمز
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجراي موفقيت آميز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ايجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها و تسهيل در امر جابجایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دريانوردي هرمزگان، ” حمیدرضا محمدحسینی” مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر در تشریح روند پياده سازي و اجراي اين طرح بيان داشت: از آنجايي كه بندرشهيد حقاني بعنوان بزرگترین  پایانه مسافری دریایی کشور حجم قابل توجهي از تردد مسافر دريايي را از سرزمين اصلي به جزايره به خود اختصاص داده است ضرورت  تهيه و تدوين  يك سيستم جامع مسافري كه متضمن ثبت دقيق آمار و تحليل آني داده ها و برنامه ريزي جهت بالا بردن ضريب ايمني سفرهاي دريايي باشد مورد توجه قرارگرفت .

مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر گفت: با مساعدت  همكاران سازمان از يك سال گذشته سيستم جامع مسافري دريايي در بنادر شهيد حقاني و هرمز راه اندازي شد كه اجراي اين طرح مولفه هايي نظير ضريب ايمني سفر، همچنين تسريع در ارائه خدمات و بالا بردن سطح رضايتمندي مسافران را در پي داشته است .

 اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود به هوشمند سازي ثبت ورود و خروج  مسافر و شناورها اشاره كرد و گفت: راه اندازي سامانه هوشمند ثبت ورود و خروج مسافر و شناورها در سامانه آمار و عمليات سازمان بنادر و دريانوردي اين قابليت را فراهم نموده تا مسئولين ستادي با اتصال به اين سامانه كليه آمار و عمليات بنادر مركز استان را به شكل آني  و بدون  بروز خطاي انساني( به شكل هوشمند )دريافت نمايند .

حميدرضا محمد حسيني بيان داشت: اين سامانه هوشمند اين امكان را فراهم مي كند تا  اپراتور یک بندر با مشاهده داشبورد خود بتواند تمامي مولفه ها، نظير اينكه چه شناوری، در چه زمانی و با چه ظرفیتی از بندر خارج شده است  رويت نموده و افزون بر اين اطلاعات بسیار مفیدی را احصا و در اختيار اپراتور کنترل ترافیک دریایی مبني بر پيش بيني مخاطرات احتمالي و ارائه مستندات دقيق در زمان بروز حادثه قرار دهد .

وی بر آموزش های تخصصی در راستاي افزایش کارآمدی، اثر بخشی و ارتقای بهره وری  فعاليت هاي مسافري دريايي تاكيد كرد و گفت: تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود كه ارائه خدمات بهتر به هموطنان و هم استاني هاي مسئوليت ذاتي و مشي اخلاقي خود مي دانيم .

شايان ذكر است: بندر شهيد حقاني به عنوان بزرگترين پايانه مسافري كشور از ظرفيت جابجايي مسافر به ميزان 40 هزار نفر در روز برخوردارمی باشد .

لینک کوتاه : http://chelchelehbandar.ir/?p=1039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.