افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

اجرای دقیق سند تحول بنیادین یعنی ریل گذاری استمرار تحولات کشور

  • کد خبر : 1075
  • 08 مرداد 1399 - 16:05
اجرای دقیق سند تحول بنیادین یعنی ریل گذاری استمرار تحولات کشور
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اجرای دقیق و مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به واقع ریل گزاری استمرار تحولات کشور در سال های آینده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، موسی دادی زاده سرخائی مدیرآموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه ویدئو کنفرانس با روئسا و دبیران سند تحول مناطق آموزش و پرورش اظهار کرد: سند تحول بنیادین مسیر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش را برای رسیدن به اهداف مشخص می کند.

وی افزود: برای رسیدن به اهدافی همچون توسعه پایدار و پیشرفت نیازمند داشتن برنامه ریزی و نقشه راه است که سند تحول به واقع ریل گزاری استمرار تحولات کشور در سال های آینده است.

دادی زاده ادامه داد: سال تحصیلی گذشته را با شعار ارتقاء آموزشی، پوشش تحصیلی و تربیت تمام ساحتی که برگرفته از اهداف سند تحول بنیادین بود، آغاز کردیم و فعالیت های آموزشی و پرورشی را در راستای تحقق این سه شعار قرار دادیم.

مدیرآموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: با تلاش همکاران در مناطق مختلف آموزش و پرورش  استان، در پوشش تحصیلی دانش آموزان، علاوه بر رشد پوشش تحصلی دانش آموزان در پوشش تحصیلی برخی پایه ها توانستیم از حد میانگین کشور نیز بالاتر برویم و وجود ۲۲۹ مدرسه یک تا ده نفر در استان نیز گواه بر عزم آمزش و پرورش هرمزگان در ارتقاء پوشش تحصیلی دانش آموزان بوده است.

دادی زاده تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن کلاس درس حضور و تغییر روند تدریس معلمان به غیر حضوری، آموزش و پرورش هرمزگان با انطباق سریع با این تغییرات و نوآوری های معلمان، توانست سال تحصیلی را به خوبی پشت سر بگذارد بگونه ای که نتایج آزمون های دروس نهائی دانش آموزان هرمزگانی، دارای رشد و روند صعودی نسبت به سال گذاشته را نشان می دهد.

این مسئول بیان داشت: سنجش تربیت تمام ساحتی در طول یک دوره کوتاه مدت نمی توان انجام داد ولی آموزش و پرورش هرمزگان در راستای تحقق اهداف دینی، پرورشی، هنری، ورزشی، اجتماعی و تربیتی فعالیت های گسترده ای را با هدف تربیت تمام ساحتی که در ابتدا به صورت حضوری و با شیوع بیماری کرونا به صورت غیر حضوری انجام داده است.

دادی زاده اضافه کرد: در سال تحصیلی پیش روی نیز شعار آموزش و پرورش هرمزگان را بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعیین خواهیم کرد و از ظرفیت استان برای تحقق این اهداف آموزشی و تربیتی استفاده خواهیم کرد.

وی تسلط بر سند تحول بنیادین توسط روئسا و دبیران را مهم دانست و گفت: برای گفتمان سازی و بستر سازی سند تحول در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، نیازمند آن هستیم تا فرهنگیان با جنبه های مختلف آموزشی، پرورشی و تربیتی سند آگاهی پیدا کنند که در این زمینه روئسای ادارات و دبیران سند تحول در مناطق این فرصت انتقال مفاهم سند را باید فراهم آورند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها