افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان خبر داد:

افتتاح نخستین مرکز نو آوری توسعه مشاغل خانگی کشور در بندرعباس

  • کد خبر : 1064
  • 08 مرداد 1399 - 5:16
افتتاح نخستین مرکز نو آوری توسعه مشاغل خانگی کشور در بندرعباس
مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: فعالان صنایع دستی آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها از طریق ساماندهی و ارائه تسهیلات حمایت می شوند.

“هادی ابراهیمی” مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان در نشست با فعالان صنایع دستی آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها با اشاره به اینکه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای اقشار آسیب پذیر جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی مهم است، اظهار کرد: در راستای حمایت و توسعه مشاغل خانگی، به فعالان صنایع دستی آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها تا سقف ۵۰ میلیون تومان به ازای هر نفر، با همکاری بانکها تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی از راه اندازی مرکز نوآوری توسعه مشاغل خانگی استان هرمزگان بعنوان اولین مرکز کشور در یک ماه آینده خبر داد و گفت: در این مرکز تمام زنجیره ارزش از جمله تهیه مواد اولیه، طراحی، بسته بندی، برند سازی، فروش و بازاریابی پیش بینی شده است و فعالان مشاغل خانگی می توانند بدون دغدغه به تولید بپردازند و فعالان صنایع دستی نیزاز این فرصت برای افزایش تولیدات خود متناسب با نیاز بازار و مخاطب استفاده کنند.

ابراهیمی افزود: با راه اندازی این مرکز، بازارهای گسترده ای برای تولیدات صنایع دستی بوجود خواهد آمد و گستره فروش این محصولات به خارج از کشور نیز توسعه می یابد و همچنین دوره های آموزش بازاریابی، برند و تولید در این مرکز انجام می شود.

مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان با تاکید بر توجه بیش از پیش به بازارهای فروش آنلاین و مجازی و شبکه سازی در فروش، اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا اهمیت این مساله بیش از پیش احساس می‌‎شود.

((گفتنی است اواخر اردیبهشت ماه سال جاری غرفه های صنایع دستی مستقر در ضلع شمالی معبد هندوهای بندرعباس به دلیل بی توجهی مدیریت بازارچه به نکات ایمنی، دچار حریق شد که در این آتش سوزی بیش از ۲۰ غرفه در آتش سوختند.))

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها