افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان :



بازبینی طرح تدوین بندر چند منظوره ابوموسی یاری رسان جامعه صیادی

  • کد خبر : 1072
  • 08 مرداد 1399 - 16:02


بازبینی طرح تدوین بندر چند منظوره ابوموسی یاری رسان جامعه صیادی
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان به همراه رئیس شهرستان ابوموسی در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: بدون شک اجرایی شدن طرح تدوین بندر چند منظوره ابوموسی یاری رسان جامعه صیادی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، ابراهیم عالی زاده در این دیدار  با بیان اینکه فعالیت های شیلاتی به ویژه صید و صیادی نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال زایی این شهرستان دارد گفت: بدون شک رفع موانع و مشکلات جامعه صیادی شهرستان ابوموسی توسعه و رونق این شهرستان را به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه همواره حمایت های فرمانداری شهرستان ابوموسی از شیلات این شهرستان نقش بسزایی در ارتقای فعالیت های شیلاتی داشته است گفت: درخواست بازبینی طرح تدوین بندر چند منظوره و تامین مکان ایمن ومناسب جهت پارک قایق ها در بندرگاه یکی از خواسته های جامعه صیادی و شیلات شهرستان است.
عالی زاده تصریح کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده امید است شاهد شروع فعالیت دوباره سردخانه ابوموسی و بازگشت رونق صیادی و شناور های صیادی به ابوموسی  باشیم.
گفتنی است شهرستان ابوموسی با حدود ۸۰ فروند شناور صیادی و بالغ بر ۴۰۰ نفر صیاد سهم قابل توجه ای از صید و صیادی استان را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها