افزونه جلالی را نصب کنید.

از پنج هزارو ۶۵۷ مورد تخلف شهری در بندرعباس جلوگیری شد

  • کد خبر : 1103
  • 11 مرداد 1399 - 21:19
از پنج هزارو ۶۵۷ مورد تخلف شهری در بندرعباس جلوگیری شد
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با انجام اقدامات به موقع و ضربتی از پنج هزار و 657 مورد تخلف مربوط به ساخت و ساز و سد معابر در بندرعباس ممانعت به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس؛ رضا خوشبخت مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در این مدت با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف از دو هزار و ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و سه هزار و ۶۲۷ مورد سد معابر خودروهای میوه فروش ، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: توسعه شهر بندرعباس ، گسترش شهرنشینی و رونق فعالیت های اقتصادی در این شهر عاملی شده تا سودجویان و متخلفان از هر راهی بصورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز و کسب و کار نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر خط قرمز این مجموعه در برخورد با متخلفان است گفت: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین ، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری ، دیوار کشی و تصرف کوچه براساس قانون برخورد می شود.

رضا خوشبخت تصریح کرد: گشت های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس بصورت ویژه و روزانه در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه گری مردم است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از شهروندان به عنوان مهمترین ناظران بر فعالیت های شهری نام برد و از آنان در اعلام به موقع گزارش های تخلف قدردانی کرد.

رضا خوشبخت در پایان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها