افزونه جلالی را نصب کنید.
عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد:

گرفتن عوارض ۱۲۰۰ تومانی ظلم آشکار در حق مردم بندرعباس است

  • کد خبر : 1147
  • 12 مرداد 1399 - 22:19
عضو شورای شهر بندرعباس گفت: گرفتن 1200 تومان عوارض بزرگراه مسیر ایسین ظلم آشکار در حق مردم بندرعباس است و باید تمامی کسانی که متولی امر هستند، ورود کرده و فکری اساسی برای این قضیه بکنند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر رضا حیدری زاده عضو شورای شهر بندرعباس در جلسه شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه  سالیان سال است که می گوییم اما به نظر می رسد مردم استان هرمزگان فریاد رسی ندارند اظهار کرد:شورای اقتصاد آمده و تصویب کرده هر خودرویی که از زیر پل ایسین رد بشود باید ۱۲۰۰ تومن عوارض پرداخت کند ، اما باید سوال کرد که به چه دلیل با نصب یک دوربین می خواهند از مردم عوارض بگیرند؟

عضو شورای شهر ادامه داد:با وجود پیگیریهایی که توسط نمایندگان مردم در مجلس ، شورا و دیگران در حال انجام است متاسفانه نتوانسته ایم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

حیدری زاده با اعلام اینکه مصوبه شورای اقتصاد وحی منزل نسیت تاکید کرد:گفته می شود این اقدام از مصوبات شورای اقتصاد است و نمی شود کاری کرد، اما آیا یک مصوبه نیاز به بازنگری ندارد؟ و نباید مجددا مورد بررسی قرار گیرد؟!باید این موضوع مشخص شود که چرا مردمی که  پول خرید حتی یک ماسک را ندارند بایستی عوارضی که مشخص نیست برای چی منظوری تعریف شده است را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر دعوت از مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان به جلسه شورای شهر در این خصوص اضافه کرد: اگر قرار است ۱۲۰۰ تومان پرداخت شود چرا در بالا دست یک تابلو نصب نکرده اند که اگر مردم از این مسیر عبور کنند باید ۱۲۰۰ تومان عوارض پرداخت کنند؟

عضو شورای شهر بندرعباس در پایان از استاندار هرمزگان خواستف در خصوص این مصوبه یک بار دیگر از هیات دولت بخواهند تا موضوع را مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها