افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه خبر داد:

ارتقا خدمات رسانی در بندر صیادی کنگ به جامعه صیادی

  • کد خبر : 1169
  • 14 مرداد 1399 - 21:13
ارتقا خدمات رسانی در بندر صیادی کنگ به جامعه صیادی
رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه از ارتقا خدمات رسانی در بندر صیادی کنگ به جامعه صیادی در پی سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان به شهرستان لنگه و همچنین صدور کارت تردد در بندر صیادی کنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،حسین ریاس با اشاره به اینکه جامعه صیادی و تعاونی های صیادی از اهیمت ویژه برای شیلات هرمزگان بر خوردار هستند گفت: بدون شک خدمت رسانی به این قشر زحمت کش از توفیقات شیلات هرمزگان است.

وی با اشاره به سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان به شهرستان بندرلنگه و همچنین دیدارهای اخیر با فرماندار این شهرستان و حمایت های ایشان گفت: خوشبختانه به همت تعاونی صیادی بندر کنگ ۱۶ عدد دوربین پایش محیط بندر، جهت بالا بردن سطح امنیت در بندرصیادی کنگ خریداری و نصب شد.

ریاس اجرای صدور کارت تردد برای کلیه افرادی که در بندر صیادی کنگ تردد می نمایند را دیگر خدمات صورت گرفته در بندر صیادی کنگ برای سهولت در خدمات رسانی به صیادان خواند.

رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه برگزاری کارگاه آموزش اطفا حریق در بندرصیادی کنگ توسط کارشناس ایمنی بندر جهت بالا بردن سطح دانش و آگاهی صیادان عزیز و ایمنی بندر همراه با صدور گواهی آموزشی توسط بهره بردار ببرای شرکت کنندگان را از دیگر خدمات ارائه شده در این بندر صیادی خواند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها