افزونه جلالی را نصب کنید.

شناسایی و دستگیری متهم متواری پس از ۱۰ سال در هرمزگان

  • کد خبر : 1177
  • 14 مرداد 1399 - 21:19
شناسایی و دستگیری متهم متواری پس از ۱۰ سال در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس هرمزگان یک متهم متواری از استان فارس پس از ده سال در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به اتهام آدم ربایی در شهرستان لارستان استان فارس به مجازات ۱۵ سال حبس محکوم و از آن شهرستان فرار و خود را در حوزه استحفاظی استان هرمزگان مخفی کرده، پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار جعفری افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان با اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات میدانی پس از چندین روز تلاش بی وقفه مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از ۱۰ سال فرار از قانون، جهت سیرمراحل قانونی و تحمل مجازات به زندان بندرعباس تحویل گردید.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها