افزونه جلالی را نصب کنید.

یک فروند لنج تجاری در اسکله بهمن جزیره قشم طعمه حریق شد

  • کد خبر : 1158
  • 14 مرداد 1399 - 21:07
یک فروند لنج تجاری در اسکله بهمن جزیره قشم طعمه حریق شد
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: یک فروند لنج باری ظهر امروز در اسکله بهمن جزیره قشم دچار آتش سوزی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی اشتری” مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در خصوص حریق یک فروند لنج تجاری در بندرگاه  بهمن جزیره قشم اظهار داشت:  ظهر امروز یک فروند لنج تجاری از جنس چوب  به دلایل نامعلوم دچار حریق شد که بلا فاصله پس از مشاهده دود تیم اطفا حریق اداره کل بنادر و دریانوردی  هرمزگان و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه تیم‌های اطفا حریق محلی  به منطقه اعزام شده و از خشکی و دریا مشغول مهار آتش هستند.

اشتری اظهار داشت: عوامل بندری و دریایی به محض اعلام اضطرار در محل مستقر و لنج را از منطقه خطر جداسازی و به گوشه ای امن از حوضچه منتقل کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: تیم های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از یک فروند یدکش تحت عنوان خلیج فارس ، شناور ناجی ۱۵ متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی همچنین  مرکز آتش نشانی، گمرک، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های سازمان منطقه آزاد قشم به همراه یدک کش پیلاری و چند فروند شناور همیار ناجی  به محل اعزام و در حال اطفای حریق می باشند.

اشتری عنوان کرد: حادثه مذکور خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه پس از اطفای کامل حریق توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان مشخص و به اطلاع عموم خواهد رسید.

 این مقام مسوول با بیان اینکه حادثه آتش سوزی هیچ گونه خللی در انجام عملیات دریایی و بندری نداشته اظهار داشت: عملیات اطفاء هم اکنون در منطقه ای امن از حوضچه بندر توسط تیم های اعزامی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها