افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

۱۵۲ پروژه در بخش کشاورزی هرمزگان به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 1226
  • 30 مرداد 1399 - 2:46
۱۵۲ پروژه در بخش کشاورزی هرمزگان به بهره برداری می رسد
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از بهره برداری از تعداد ۱۵۲ پروژه در بخش کشاورزی این استان در هفته دولت سالجاری خبر داد.

علی باقرزاده همایی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۱۵۲ پروژه کشاورزی در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی همواره نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت جمعیت در شهرها و روستاها داشته و از مهاجرت روستاییان به دلیل نبود اشتغال جلو گیری می کند، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای ۶۲۰ نفر در استان هرمزگان اشتغالزایی ایجاد می شود.

همایی گفت: ۲۱ واحد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی، ۷۵ پروژه اجرای سامانه های نوین آبیاری، کلنگ زنی خط انتقال و اجرای شبکه فرعی روستای سغ، ۱۸ پروژه احداث جاده بین مزارع، ۱۵ پروژه احداث کانال و خطوط انتقال آبیاری، ۱۷ پروژه احیا و مرمت قنوات، ۳و احد تولیدی پرورش بز داشتی و پروار بندی بره و۲ واحد پرورش شتر پروژه های قابل افتتاح در بخش کشاورزی استان هرمزگان بوده که در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسند.

باقرزاده ادامه داد: ۲۱ واحد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و اشتغالزایی ۴۷۰ نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تعداد ۷۵ پروژه اجرای سامانه های نوین آبیاری با ۱۵۰۰ هکتار عملیات اجرایی و اشتغالزایی ۱۳۰ نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: کلنگ زنی خط انتقال و اجرای شبکه فرعی روستای سغ با عملیات اجرایی ۲۷۰ هکتار نیز در هفته دولت انجام می شود.

این مسوول ادامه داد: تعداد ۱۸ پروژه احداث جاده بین مزارع با حجم عملیات ۵۰ کیلومتر، ۱۵ پروژه احداث کانال و خطوط انتقال آبیاری با حجم عملیات ۳۰ کیلومتر و تعداد ۱۷ پروژه احیاء و مرمت قنات نیز از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسد.

باقرزاده همچنین در خصوص بهره برداری از طرح های پرورش دام در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ۳ واحد تولیدی پرورش بز داشتی و پروار بندی بره با ۱۷۰۰ راس و ۲ واحد پرورش شتر با ۱۵۰ نفر در استان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از طرح های پرورش دام در هفته دولت سالجاری برای ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها