افزونه جلالی را نصب کنید.

رفع تصرف بیش از ۳۵ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان میناب

  • کد خبر : 1246
  • 02 شهریور 1399 - 21:37
رفع تصرف بیش از ۳۵ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان میناب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان با حکم مقام قضایی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: حفظ و حراست از اراضی ملی و جلوگیری از زمین خواری از وظایف اصلی نیروهای یگان حفاظت این شهرستان است که […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان با حکم مقام قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: حفظ و حراست از اراضی ملی و جلوگیری از زمین خواری از وظایف اصلی نیروهای یگان حفاظت این شهرستان است که در این راستا زمینی به مساحت ۳۵۴۰۶ متر مربع در شهرستان میناب پس از پیگیری های انجام شده به استناد حکم مقام قضائی توسط یگان حفاظت این اداره رفع تصرف و از متخلفین و متجاوزین به انفال خلع ید شد.

وی ارزش ریالی اراضی ملی خلع ید شده را ۱۷۷۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در برخورد با متصرفان و دفاع از حقوق ملی و بیت المال لحظه ای تردید نخواهیم کرد و متخلفان و متجاوزان به عرصه های طبیعی برابر قانون و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند تا اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد فرصت طلبان محفوظ بماند.

بهرامی نژاد یاد آورشد: مشارکت و اطلاع رسانی مردمی امکان حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت این اداره را فراهم می ‌کند و به همین منظور خط تلفن ۱۵۰۴ به عنوان پل ارتباطی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف از اراضی ملی سریعا گزارش تا اقدامات لازم انجام و مورد بررسی قرار گیرد .

سند تک برگ کاداستری قریه درگور شهرستان بندرخمیر صادر شد

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندر خمیر گفت : در راستای اجرای قانون کاداسترودستورالعمل اجرای آن ،سندتک برگ اراضی ملی قریه درگور به شماره پلاک ۲۳۹فرعی از ۶۷ – اصلی به مساحت ۶۴۴۸ هکتار صادر شد.

سالاری افزود : با صدور و اخذ سند مالکیت تک برگ دیگر معارضین و متصرفان نمی توانند در اراضی ملی تصرف و تخریبی داشته باشند و روش مناسبی جهت تسهیل در برخورد با زمین خواری و جلوگیری از تصرف و تخریب عرصه های ملی است.

امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه پیشگیری واطفاء حریق باشورای اسلامی کهورستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندر خمیر از امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک درزمینه پیشگیری واطفاء حریق با شورای اسلامی روستای کهورستان خبرداد.

جمشید سالاری گفت :امسال باتوجه به بارش های خیلی خوب که باعث رشد خوب گیاهان وپوشش های مرتعی شدوباتوجه به گرمی هوا خشک شدن پوشش های مرتعی ،خطر آتش سوزی درجنگل ها مراتع شهرستان وجود داردولازم است اهالی برای مقابله باهرگونه حوادث درعرصه های ملی آمادگی وهمکاری لازم را داشته باشند.

سالاری هدف از امضاءتفاهم نامه همکاری مشترک باشوراءاسلامی ویا دهیاران روستاها تعامل وهمکاری هرچه بیشتر جوامع محلی درزمینه بحران حریق وآتش سوزی درجنگل ها ومراتع وفرهنگ سازی درخصوص پیشگیری از ایجاد حریق عنوان کرد.

وی بیان کرد: نیروهای حفاظتی این شهرستان درراستای حفاظت وصیانت از عرصه های منابع طبیعی بطور مستمر درحال گشت زنی بوده وآماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی ،قطع درخت ،آتش سوزی ازطریق سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت می باشد.

جانمایی محل دفن پسماند شهری شهرستان بندرخمیر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از جانمایی و تعیین محل دفن پسماند شهری در این شهرستان خبرداد. جمشید سالاری گفت :مرتع سدار به عنوان مکان و محل دفن پسماند شهری پیشنهاد و جانمایی گردید و مقرر شد که شهرداری نسبت به سیر مراحل قانونی واگذاری اقدام نمایند.

سالاری افزود : از مرتع سدار توسط مسئولین ذیربط بازدید بعمل آمد ومقرر گردید که تمامی معیارهای محیط زیستی درآن رعایت گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها