افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

بهره برداری از ۲۱ پروژه دریایی و بندری همزمان با هفته دولت در استان

  • کد خبر : 1259
  • 02 شهریور 1399 - 21:56
بهره برداری از ۲۱ پروژه دریایی و بندری همزمان با هفته دولت در استان
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری 21 پروژه دریایی و بندری به ارزش حدود 721 میلیارد ریال و اشتغالزایی حدود 560 نفر همزمان با هفته پرخیر و برکت دولت در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علیرضا محمدی کرجی ران” گفت : شهیدان رجایی و باهنر، دو وجود با برکت و دو انسان مکتبی و انقلابی بودند که یادشان تا ابد در وجدان امت اسلامی زنده و جاوید خواهد ماند .
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: آنچه همواره باعث مباهات و مفاخره جامعه دریایی و بندری هرمزگان بوده، نام این دو شهید والامقام است که بر تارک دو بندر بزرگ و استراتژیک واقع در این استان می درخشد و این امر وظایف و مسئولیت های کارگزاران نظام را در امر خدمت در این دو جبهه بزرگ اقتصادی دو چندان می کند.
وی اظهار داشت: سالروز شهادت این دو عبد صالح پروردگار که حیات طیبه خویش را در پیوند دائم با معبود و خدمت به مردم بنیاد نهاده بودند فرصتی است تا دستاوردها و خدمات دولت در همه عرصه به مردم معرفی شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در هفته دولت سال جاری ۲۱ پروژه دریایی و بندری با ارزش ۷۲۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال و اشتغالزایی حدود ۵۶۰ نفر در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.
محمدی کرجی ران گفت: این طرح ها در بخش های سرمایه گذاری، عمرانی، فنی، دریایی و بندری به انجام رسیده و اعتبار آنها به صورت عمده از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز توسط بخش خصوصی تامین شده است.
این مقام مسئول با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این ایام اظهارداشت: بهره برداری از یک شرکت مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، بهره برداری از مراکز ارائه خدمات اداری، بهره برداری از دیوار ساحلی جزیره هرمز، ساخت و نصب اسکله فلزی شناور مخصوص پهلوگیری و استقرار قایق های تجسس و نجات، بهره برداری از چندین فروند اسکله های گردشگری و رمپ فلزی چند منظوره در مناطق مختلف استان و… را از مهمترین این طرح ها برشمرد.
وی پروژهای قابل افتتاح در هفته دولت را با سرمایه گذاری بخش خصوصی و از محل وجوه و مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها