افزونه جلالی را نصب کنید.

مدیر جدید حراست و امور محرمانه آب و فاضلاب هرمزگان معرفی شد

  • کد خبر : 1249
  • 02 شهریور 1399 - 21:43
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و همچنین رئیس حراست کل استان هرمزگان مدیر جدید حراست آبفا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی مدیرعامل آبفای هرمزگان در این مراسم با قدردانی از تلاش های شش ساله عمار حیدری مدیر سابق حراست و امور محرمانه افزود: در ارزیابی های صورت گرفته وزارت نیرو، عملکرد حراست آبفا همیشه مطلوب و جزء حراست های برتر بوده است.

وی، کسب این توفیقات را در سایه تعامل و همدلی حراست و کارکنان شرکت عنوان کرد و گفت:عمار حیدری این مسئولیت را به نحو مطلوب به سرانجام رساند که امیدواریم با حضور مدیر جدید حراست نیز تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، حراست باید به عنوان پناهگاه همکاران باشد و کارکنان نیز حراست را دوست و یار خود بدانند.

قصمی با بیان اینکه هنر و زیبایی کار حراست به اقدامات پیشگیرانه است، تصریح کرد، از حراست انتظار داریم با چشمانی باز مسائل را رصد و از تنش ها جلوگیری کند.

وی حفاظت پرسنلی، هماهنگی با سازمان های نظارتی و بالادستی را از دیگر اولویت های  حراست عنوان کرد و گفت: این امر موجب رشد و تعالی سازمانی خواهد شد.

مدیرعامل آبفا افزود: با گسترش حوزه وظایف آبفا دفاتر شهرستانی آبفا نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه رئوفیان رئیس حراست کل استان هرمزگان با تقدیر از خدمات عمار حیدری در این مسئولیت تصریح کرد، اخلاق حسنه، تعامل خوب از جمله شاخصه های مدیر سابق حراست بود که مرادی مدیر جدید حراست نیز با توان و تعاملی که خواهد داشت به اهداف مد نظر دست خواهد یافت.

وی با قدردانی از نگاه آبفا بر گسترش دفاتر شهرستانی حراست شرکت افزود: اگر همه به عنوان یک مدیر برای پیشگیری از تخلف تلاش کنیم، سازمان به اهدافش دست خواهد یافت.

در این جلسه همچنین عمار حیدری با قدردانی از تعامل کارکنان در مدت حضورش به عنوان مدیر حراست و امور محرمانه گفت: همه موفقیت های ما در این حوزه مرهون همکاری و تعامل همکاران بوده است.

به گفته وی، در حوزه حراست آبفا نیروهای توانمند و متعهد حضور دارند که مدیر جدید حراست نیز یکی از این نیروها بود که با توجه توانمندی هایی که داشت طی سال های گذشته در مناصب دیگر از ظرفیت های وی استفاده شد.

در پایان این مراسم نیز از تلاش های شش ساله عمار حیدری مدیر سابق حراست قدردانی و یداله مرادی به عنوان مدیر جدید حراست و امور محرمانه منصوب شد.

گفتنی است، حیدری نیز از سوی امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان مدیر دفتر هئیت مدیره و مدیرعامل این شرکت منصوب شد

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها