افزونه جلالی را نصب کنید.
با هدف ارتقای توان بازدارندگی در مواجه با حوادث صورت گرفت؛

اجرای طرح احضار شبانه کارکنان یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان

  • کد خبر : 1444
  • 17 شهریور 1399 - 21:56
اجرای طرح احضار شبانه کارکنان یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان
مدیر اداره بنادر وددریانوردی شهید باهنر از اجرای طرح احضار شبانه کارکنان یگان حفاظت و حضور صد درصدی کلیه پرسنل شیفتی و استراحت در این طرح خبر داد و گفت: اجرای این فراخوان با هدف ارتقای توان بازدارندگی نیروها در مواجهه و مقابله با شرایط خواص صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ “حمید رضا محمد حسینی” با تاکید بر اینکه نیروهای یگان حفاظت در بنادر سرمایه های انسانی هستند که با تلاش در راستای ایجاد نظم، برقراری قانون و برخورد با متخلفان از یک سو و دادن ضمانت معنوی به ذینفعان و صیانت از انفال و دارای های مردم از سوی دیگر باعث اتکا و اعتماد آفرینی شده اند، اظهارداشت: در سایه تلاش و فعالیت شبانه روزی و چشمان همیشه بیدار این کارکنان خدوم است که امروز بنادر بعنوان ایمن ترین اماکن نگهداری کالا از سوی تجار و سرمایه گزاران قلمداد و فعالیتهای اقتصادی و تجاری در بنادر رونق دارد .
مدیر اداره بنادر و دریانورد شهید با هنر گفت: به منظور ارتقای توان بازدارندگی این نیروها در مواجهه با حوادث غیر مترقبه و مقابله با مواقع اضطراری نظیر حمله های مسلحانه، آشوب و اغتشاش اجرای طرح احضار کارکنان یگان حفاظت دو بندر شهید باهنر و حقانی در دستور کار قرارگرفت .
وی در تشریح این طرح که شب گذشته در بندر شهید حقانی اجرا شد بیان داشت: آنچه بعنوان مبنا مد نظر بود سرعت عمل و مدت زمان حضور کارکنان از زمان دریافت تماس از هرنقطه ای که حضور داشتند به محل خدمت و قرار گرفتن در مسئولیت از پیش تعیین شده براساس رخداد بود .
حسینی افزود: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته(۱۶ شهریورماه ) فراخوان با مشارکت صددرصدی پرسنل شیفتی و کارکنانی که اوقات استراحت خود را سپری می کردند اجرا و تا ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز (۱۷ شهریورماه ) ادامه یافت .
محمد حسینی برنامه ریزی گسترده بمنظور برگزاری دورهای آموزشی ، استفاده از نیروهای ورزیده ، بهرگیری از تجهیزات پیشرفته و بالا بردن فن آوری کشف جرائم را از تدابیر اتخاذ شده بمنظور تقویت هرچه بیشتر این نیرودر بنادر عنوان کرد و اظهارداشت: امنیت مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی جهت گسترش فعالیت در بنادر برای آینده است و امید به تحقق اهداف در سایه برنامه ریزی زمانی مفهوم می یابد که با تقویت نیروی های یگان حفاظت امنیت بنادر را تضمین کنیم .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها