افزونه جلالی را نصب کنید.

دادگستری کل استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد

  • کد خبر : 1462
  • 18 شهریور 1399 - 12:39
دادگستری کل استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد
دادگستری کل استان هرمزگان در حوزه توسعه عدالت و امنیت اقتصادی به عنوان برگزیده بیست و سومین جشنواره شهید رجایی این استان معرفی شد.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، دادگستری این استان در شاخص توسعه عدالت و امنیت اقتصادی به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با هدف معرفی دستگاه‌ها و مدیران برتر این استان برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین از تلاش‌های یکساله دستگاه قضایی هرمزگان تجلیل شد.

در جریان برگزاری این مراسم ، در شاخص عدالت محوری و توسعه امنیت قضایی و اقتصادی ، دادگستری استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین با توجه به دستاورد‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای ارتقای شاخص امنیت و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع، لوح سپاس و تندیس بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان به رییس کل دادگستری این استان اهدا شد.

شایان ذکر است: به منظور معرفی تلاشگران عرصه خدمت و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری و مهرورزی با هدف افزایش اعتماد عمومی و تقدیر از برگزیدگان، هر ساله جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها