افزونه جلالی را نصب کنید.

جمع آوری ١۴٧٧ قلاده سگ بدون صاحب در بندرعباس

  • کد خبر : 1505
  • 21 شهریور 1399 - 10:03
جمع آوری ١۴٧٧ قلاده سگ بدون صاحب در بندرعباس
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از جمع آوری هزارو 477 قلاده سگ بدون صاحب از ابتدای سال جاری تاکنون در بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خدمات شهری شهرداری بندرعباس ؛اسماعیل موحدی نژاد افزود: جمع آوری سگ ها از سطح کوچه ها و معابر شهر به طور منظم و در طول سال انجام می شود.
وی با بیان اینکه این کار توسط تیم مخصوص زنده گیری حیوانات و با رعایت نکات بهداشتی صورت می گیرد گفت: سگ ها پس از جمع آوری به سایت نگهداری در منطقه تل سیاه بندرعباس که متعلق به شهرداری است منتقل می شوند.
این مقام مسئول اظهار داشت: در این سایت به منظور کاهش آسیب های ناشی از وجود این حیوانات و جلوگیری از افزایش جمعیت آنان ، سگ ها به روشی مناسب عقیم سازی می شوند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر مشاهده شدن دوباره سگ ها در شهر بعد از مدتی از جمع آوری آنان گفت: سگ ها به طور منظم از سطح معابر جمع آوری می شوند اما مشکل این است که سگ های جدید از روستاهای همجوار وارد شهر می شوند و قلمرو آنان را پر می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه سگ های بدون صاحب معظلی برای تمام شهرها و روستاهای کشور محسوب می شوند از مردم خواست در صورت مشاهده این سگ ها و تجمع آنان موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها